Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розкрийте сутність і зміст маркетингових підходів та процедур.

1.1. Які складові формують конкурентоспроможність фірми? (5 балів).

1.2. Еволюція підходів до формування міжнародних стратегій підприємства. (5 балів).

1.3. Рівні, об’єкти, аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. (5 балів).

 

Вирішіть та проаналізуйте розрахунково-ситуаційні завдання.

2.1 Оцінка конкурентоздатності продукції, що потрапляє на внутрішній ринок. (15 балів).

ТОВ «Алекс-Моторс» потрібно оцінити конкурентоздатність автомобілів іноземного та вітчизняного виробництва, що користуються найбільшим попитом, (В1, В2, В3) у порівнянні з товарами аналогами фірм-конкурентів (І1, І2, І3), оцінити свої сильні і слабкі сторони, розробити стратегію зміни асортименту, на основі аналізу товарів-конкурентів.

Вихідними даними є результати маркетингового опитування в процесі якого експерти оцінювали наступні характеристики товару:

Таблиця 1 – Вихідні дані для визначення рівня конкурентоздатності моделей автомобілів

 

Товар Оцінки експертів у балах
якість дизайн надійність ціна експлуатаційні витрати
Славута
Chevrolet Aveo
Daewoo Sens
Ford Focus
Mitsubishi Lancer
Toyota Camry
Ідеальний товар
Ваги важливості 0,24 0,20 0,25 0,16 0,15

Оцінку рівня конкурентоздатності зробити на основі розрахунку адитивного показника і середнього показника по кожній марки. Обґрунтувати на основі розрахованих показників стратегію модифікації асортименту компанією ТОВ «Алекс-Моторс».

 

2.2 Діагностика внутрішніх можливостей підприємства. (10 балів).

Роздрібний торговець взуттям готує прогноз для свого магазину на майбутній рік:

- кількість пар взуття, що підлягають продажеві - 24 300

- середня ціна реалізації однієї пари, дол. - 42

- середня собівартість однієї пари, дол. - 28

Витрати на обслуговуючий персонал, дол. - 91 500

Загальні витрати на утримування офісу, дол. - 151 200

Розрахуйте крапку беззбитковості для пар взуття, що підлягають продажу, і крайку безпеки. Побудуйте графік беззбитковості і поясніть. Виходячи з даних, що характеризують стан ринку і діяльність вашого підприємства, розробіть план і бюджет маркетингу.


 

Варіант № 5

Розкрийте сутність і зміст маркетингових підходів та процедур.

1.1. Назвіть маркетингові і технічні шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції на цільових зарубіжних ринках. (5 балів).

1.2. Поняття «стратегія конкурентоспроможності». Стратегії підприємств на ринках із різними рівнями конкуренції (5 балів).

1.3. Формування потенційної й реальної конкурентоспроможності підприємства. (5 балів).

 




Переглядів: 145

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.