Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вирішіть та проаналізуйте розрахунково-ситуаційні завдання.

2.1 Розрахунок рівня конкурентноздатності трьох вітчизняних корпорацій на національному і світовому ринку. (10 балів).

На національному і світовому ринку з моменту створення успішно функціонують три вітчизняних корпорації – «Продімпортторг», «Украгроекспорт», «Укрімпекс».

Окремі показники конкурентноздатності на ринці представлені в таблиці.


Таблиця 1 – Вихідні показники для розрахунку рівня конкурентноздатності трьох вітчизняних корпорацій на національному і світовому ринку.

Показники конкурентноздатності Коеф. відн. важливості Рейтинг оцінки окремих показників корпорацій
Продімпортторг Украгроекспорт Укрімпекс
1. Якість і споживчі переваги товарів 0,15
2. Асортимент продукції 0,10
3. Ступінь ефективності каналів збуту 0,15
4. Ефективність реклами і стимулювання збуту. 0,15
5. Фінансові ресурси 0,20
6. Репутація у споживачів 0,15
7. Можливості в ціновій політиці 0,10
Всього 1,00

 

Використовуючи вихідні показники таблиці розрахувати і порівняти рівень конкурентноздатності корпорацій.

 

Визначення рівня конкурентоспроможності шоколаду.

(15 балів).

Проведіть аналіз конкурентоспроможності наступних видів шоколаду за даними табл.2 Для аналізу показники розділіть на три групи: технічні, економічні та маркетингові. З усіх технічних визначте нормативні та проаналізуйте їх в першу чергу.

Зробіть висновки.


Таблиця 2

Параметри Значення показників, які за теорією бажаності відповідають рівню Вдохновение. Москва Слава, Москва Польща Фінляндія Чехія Турція Швеція Германія Швейцарія
    довіль по відмін но                  
І.Маса(г)    
2. Харчова цінність (г)           -          
білки 6,0 7,5 7,4 5,6   9,1 10,4 6,5 7,3 5,3 6,2 6,6
жири 30,0 35,0 42,4 36,5 31.6 34.1 32,2 34,8 30,8 34,5
вуглеводи 40,0 58,0 43,55,5 50,6 54,8 55,6 47,6 50,3 57,5 49,6
3. Енергетична цінність (ккал) 500,0 600,0
4. Склад добавок до натур. какао- масло 5% Без доб ок 25-30% 25% 15% 20% Без доб ок 15-20% 15%
5. Термін зберігання (місяців)  
6. Відповідність жиру відомостям на етикетці     Відповідає Відповідає Відповідає Відповідає Відповідає Відповідає Відповідає Відповідає Відповідає
7. Ціна, $     1,05 1,22 0,72 1,68 1,07 0,45 2,1 0,72 4,25
8. Естетичне оформлення (бали)
9. Реклама, бали
10. Відомість фірми, бали

Примітка.Під час розрахунків слід звернути увагу на те, що показники 2 та 3 є абсолютними величинами, а зразки шоколаду мають різну вагу. Тому, для подальшого аналізу слід перейти до відносних величин зацими показниками - наприклад, до питомої ваги інгредієнта та енергетичної цінності в розрахунку на 1 г. Значення показників 2 та 3 за теорією бажаності наведені в розрахунку на 100 г шоколаду.


 

Варіант № 6




Переглядів: 330

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.