Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розкрийте сутність і зміст маркетингових підходів та процедур.

1.1. Назвіть маркетингові і технічні шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції на цільових зарубіжних ринках. (10 балів).

1.2. Поняття «стратегія конкурентоспроможності». Стратегії підприємств на ринках із різними рівнями конкуренції (10 балів).

1.3. Формування потенційної й реальної конкурентоспроможності підприємства. (10 балів).

 

Вирішіть та проаналізуйте розрахунково-ситуаційні завдання.

Матрична діагностика стратегічного портфелю компанії.

За представленими вихідними даними побудувати матрицю «Мак-Кінсі» (Конкурентоспроможність повару / Привабливість ринку) та сформувати стратегію розвитку для товарів А та Б.

Таблиця 1 Оцінка конкурентоздатності продукції.

  Показники Типи продуктів
А Б
Відносна частка ринку 3,3 6,0
Співвідношення витрат із прямим конкурентом 2,9 4,2
Відмінні властивості продукту, що оцінюються споживачами 4,6 5,1
Можливості контролю за збутом 5,1 4,3
Популярність і позитивний імідж 3,9 2,8

 

Таблиця 2 Оцінка привабливості ринків.

  Показники Типи продуктів
А Б
Прогнозовані темпи росту ринку 5,1 4,5
Частка ринку лідера 4,9 3,1
Стабільність технологій 3,8 2,1
Ризик появи продуктів замінників 5,4 1,9
Бар’єри для входу нових виробників 6,0 3,0
Популярність і позитивний імідж 3,9 2,0

 

2.2 Діагностика конкурентоздатності організації за структурою виробництва. (15 балів).

Визначте конкурентоздатність організації проаналізувавши структуру товарної маси, пропонованої на ринку і рівень конкурентоздатності продукції з урахуванням конкурентних переваг окремих товарів.

Вихідні дані містять інформацію про ринки, на яких представлена реалізована продукція, обсягах реалізації за звітний період (млн. грн.), корисному ефекті кожного товару і сукупних витрат по його використанню.

Таблиця 1 – Вихідні дані для оцінки конкурентоздатності організації – виробника.

Показники Умовне .позначення Товари організації
Товар А Товар Б В Г Д
Ринок реалізації товару Пром. розвинуті Інші сегменти Внутрішній ринок Інші сегменти Внутрішній ринок Внутрішній ринок Внутрішній ринок Внутрішній ринок
Значимість ринку Βj 1,0 0,7 0,5 0,7 0,5 0,5 0,5 0,5
Обсяг продажі в млн. грн Vi
Корисний ефект, млн. м3 Пс 8,5 7,6 6,8 6,0 5,5
Сукупні витрати, млн. грн Зс 3,7 3,2 3,4 3,5 2,7
Кофф. врах. КП k1 1,21 1,11 1,05 1,13 0,98 1,12 1,25 0,95

Зробить висновки стосовно структури товарної маси підприємства, можливостей конкурувати на світовому ринку. Які першочергові заходи зможуть підвищити конкурентоздатність підприємства в остаточному підсумку?

 


 

Варіант № 13




Переглядів: 125

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.