МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розкрийте сутність і зміст маркетингових підходів та процедур.1.1. Назвіть маркетингові і технічні шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції на цільових зарубіжних ринках. (10 балів). 1.2. Поняття «стратегія конкурентоспроможності». Стратегії підприємств на ринках із різними рівнями конкуренції (10 балів). 1.3. Формування потенційної й реальної конкурентоспроможності підприємства. (10 балів).
Вирішіть та проаналізуйте розрахунково-ситуаційні завдання. Матрична діагностика стратегічного портфелю компанії. За представленими вихідними даними побудувати матрицю «Мак-Кінсі» (Конкурентоспроможність повару / Привабливість ринку) та сформувати стратегію розвитку для товарів А та Б. Таблиця 1 Оцінка конкурентоздатності продукції.
Таблиця 2 Оцінка привабливості ринків.
2.2 Діагностика конкурентоздатності організації за структурою виробництва. (15 балів). Визначте конкурентоздатність організації проаналізувавши структуру товарної маси, пропонованої на ринку і рівень конкурентоздатності продукції з урахуванням конкурентних переваг окремих товарів. Вихідні дані містять інформацію про ринки, на яких представлена реалізована продукція, обсягах реалізації за звітний період (млн. грн.), корисному ефекті кожного товару і сукупних витрат по його використанню. Таблиця 1 – Вихідні дані для оцінки конкурентоздатності організації – виробника.
Зробить висновки стосовно структури товарної маси підприємства, можливостей конкурувати на світовому ринку. Які першочергові заходи зможуть підвищити конкурентоздатність підприємства в остаточному підсумку?
Варіант № 13 Переглядів: 125 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|