МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Історична довідка.Зміст І. Організаційно-підготовчий етап. 1.1 Обґрунтування теми. 1.2 Визначення мети і завдання. 1.3 Історична довідка. 1.4 Аналіз виробів-аналогів та пошук. 1.5 Вимоги варіантів вдосконалення. ІІ. Конструкторський етап. 2.1 Опис зовнішнього огляду й конструкції проектованого виробу. 2.2 Ескіз виробу. 2.3 Вибір матеріалів, інструментів обладнання. ІІІ. Технологічний етап. 3.1 Технологічна картка. 3.2 Безпека праці та організація робочого місця, санітарно-гігієнічні вимоги. ІV. Заключний етап. 4.1 Економічні розрахунки. 4.2 Економічна та екологічна оцінка. 4.3 Реклама. 4.4 Висновок.
І. Організаційно-підготовчий етап. Обгрунтування теми. Наше завдання полягало в тому, щоб створити цікавий та оригінальний виріб для оформлення інтер’єру. Існує багато технік для здійснення цього завдання. На уроках трудового навчання ми навчилися в’язати, шити, плести з бісеру, макраме, вишивати. Ми вибрали вишивання бісером, оскільки картина бісером є ідеальним оформленням нашої кімнати. А ще наша старша сестра – сильно любить американське місто Нью-Йорк . І ми вирішили вишити їй картину, якою вона буде милуватися. Загалом, вирішено, будемо вишивати картину «Нічний Нью-Йорк»! Визначення мети і завдання. Мета проекту: · оцінити свої можливості в проектній діяльності; · дослідити історії розвитку об’єкта проектування; · розвивати естетичний смак; · виготовлення проектованого виробу; · виховувати вміння економного використання матеріалу. Завдання: 1. розгляд ідеї; 2. вибір техніки виконання виробу; 3. вибір матеріалів для проекту; 4. виготовлення виробу.
Історична довідка. У середині ХІХ ст. західноєвропейська мода на вишивку бісером спричинилась до поширення його і в народній вишивці. Різнокольоровими бісеринками доповнювали вишивки на уставках жіночих сорочок, головних стрічках, поясах, безрукавках. Суцільне вишивання бісером складних рослинних композицій, сюжетних мотивів було характерним у міському середовищі. Найбільшого використання зазнав бісер у вишивці карпатської зони, особливо в районах Буковини, Покуття. Бісер, металеві пластини, ґудзики, корали, стеклярус – матеріали, які в українській народній вишивці були підпорядковані осиному вишивальному матеріалу – нитками, різної структури і якості, від тонких, ледве помітних, до грубих нитяних шнурів. З давніх-давен поняття «вишивка» означало прикрашання тканин, шкіри, побутового обрядового та інтер’єрного призначення з допомогою голки і нитки. Здавалося б простіше є технічні засоби вишивання. Голкою, у вушко якої затягнута нитка, проколювала основу шкіри або тканини, стежки різні за розмірами, кольорові в задуманому напрямі, ритмі повторення стібки-шви. А в результаті створювалося безліч складних, високохудожніх орнаментальних форм. Техніка вплітання нитки в основу, коли двосторонньому плані – з лицевої і виворотної сторони – позмінно виступає вишивальна нитка, виконуючи функцію зшивання. призбирування тканини, орнаментування, поширена по всій території України і відома під назвами зшивання, переплітання, перебирання, снування. При її виконанні іде процес активного втручання в структуру тканини. До двостороннього методу декорування тканин належать і різноманітні техніки виколювання, вирізування, мережання, обметування, рубцювання тощо. Ці техніки були відомі в усіх областях України. Особливого поширення вони набули на Покутті, Полтавщині, Київщині та ін. Техніка виколювання передувала появі вирізування. Її своєрідність полягає в тому, що стібки щільно кладуться один біля одного, починаючи з центру, де утворюється голкою дірочка, і навколо неї застеляють площину у формі квадрата, ромба або круга. Вирізування виконується в такій послідовності: спочатку обкидаються густими стібками нитки основи і піткання у формі квадратів різної величин, потім вирізуються квадратні отвори. Важливим в українській народній вишивці ХІХ століття був активний процес розвитку мережання, змережування, які виконувались в тісному співвідношенні з різними техніками вишивання. В цій діяльності народні майстрині виявили досконале значення технічних навиків, а так само і високу орнаментальну колористичну культуру. На всій території західних областей України вишивка є неодмінною прикрасою народного одягу та інших предметів побуту. Її місцеві особливості щодо композиції орнаменту, колориту, техніки та способу пристосування дуже відмінні. У деяких околицях ці місцеві особливості вишивок збереглися приблизно до початку ХХ століття , в інших (карпатському високогір’ї південному Подністров’ї, на північній Волині) вони в основному існують досі. Південно-східні райони понад Дністром, в Івано-Франківській і Тернопільській областях, Чернівецька область та східне Закарпаття мають вишивки, подібні орнаментом і технікою виконання.
Переглядів: 1217 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|