Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Історична довідка.

Зміст

І. Організаційно-підготовчий етап.

1.1 Обґрунтування теми.

1.2 Визначення мети і завдання.

1.3 Історична довідка.

1.4 Аналіз виробів-аналогів та пошук.

1.5 Вимоги варіантів вдосконалення.

ІІ. Конструкторський етап.

2.1 Опис зовнішнього огляду й конструкції проектованого виробу.

2.2 Ескіз виробу.

2.3 Вибір матеріалів, інструментів обладнання.

ІІІ. Технологічний етап.

3.1 Технологічна картка.

3.2 Безпека праці та організація робочого місця, санітарно-гігієнічні вимоги.

ІV. Заключний етап.

4.1 Економічні розрахунки.

4.2 Економічна та екологічна оцінка.

4.3 Реклама.

4.4 Висновок.

 

І. Організаційно-підготовчий етап.

Обгрунтування теми.

Наше завдання полягало в тому, щоб створити цікавий та оригінальний виріб для оформлення інтер’єру. Існує багато технік для здійснення цього завдання. На уроках трудового навчання ми навчилися в’язати, шити, плести з бісеру, макраме, вишивати. Ми вибрали вишивання бісером, оскільки картина бісером є ідеальним оформленням нашої кімнати.

А ще наша старша сестра – сильно любить американське місто Нью-Йорк . І ми вирішили вишити їй картину, якою вона буде милуватися. Загалом, вирішено, будемо вишивати картину «Нічний Нью-Йорк»!

Визначення мети і завдання.

Мета проекту:

· оцінити свої можливості в проектній діяльності;

· дослідити історії розвитку об’єкта проектування;

· розвивати естетичний смак;

· виготовлення проектованого виробу;

· виховувати вміння економного використання

матеріалу.

Завдання:

1. розгляд ідеї;

2. вибір техніки виконання виробу;

3. вибір матеріалів для проекту;

4. виготовлення виробу.

 

Історична довідка.

У середині ХІХ ст. західноєвропейська мода на вишивку бісером спричинилась до поширення його і в народній вишивці. Різнокольоровими бісеринками доповнювали вишивки на уставках жіночих сорочок, головних стрічках, поясах, безрукавках. Суцільне вишивання бісером складних рослинних композицій, сюжетних мотивів було характерним у міському середовищі. Найбільшого використання зазнав бісер у вишивці карпатської зони, особливо в районах Буковини, Покуття. Бісер, металеві пластини, ґудзики, корали, стеклярус – матеріали, які в українській народній вишивці були підпорядковані осиному вишивальному матеріалу – нитками, різної структури і якості, від тонких, ледве помітних, до грубих нитяних шнурів. З давніх-давен поняття «вишивка» означало прикрашання тканин, шкіри, побутового обрядового та інтер’єрного призначення з допомогою голки і нитки. Здавалося б простіше є технічні засоби вишивання. Голкою, у вушко якої затягнута нитка, проколювала основу шкіри або тканини, стежки різні за розмірами, кольорові в задуманому напрямі, ритмі повторення стібки-шви. А в результаті створювалося безліч складних, високохудожніх орнаментальних форм. Техніка вплітання нитки в основу, коли двосторонньому плані – з лицевої і виворотної сторони – позмінно виступає вишивальна нитка, виконуючи функцію зшивання. призбирування тканини, орнаментування, поширена по всій території України і відома під назвами зшивання, переплітання, перебирання, снування. При її виконанні іде процес активного втручання в структуру тканини. До двостороннього методу декорування тканин належать і різноманітні техніки виколювання, вирізування, мережання, обметування, рубцювання тощо. Ці техніки були відомі в усіх областях України. Особливого поширення вони набули на Покутті, Полтавщині, Київщині та ін. Техніка виколювання передувала появі вирізування. Її своєрідність полягає в тому, що стібки щільно кладуться один біля одного, починаючи з центру, де утворюється голкою дірочка, і навколо неї застеляють площину у формі квадрата, ромба або круга. Вирізування виконується в такій послідовності: спочатку обкидаються густими стібками нитки основи і піткання у формі квадратів різної величин, потім вирізуються квадратні отвори. Важливим в українській народній вишивці ХІХ століття був активний процес розвитку мережання, змережування, які виконувались в тісному співвідношенні з різними техніками вишивання. В цій діяльності народні майстрині виявили досконале значення технічних навиків, а так само і високу орнаментальну колористичну культуру. На всій території західних областей України вишивка є неодмінною прикрасою народного одягу та інших предметів побуту. Її місцеві особливості щодо композиції орнаменту, колориту, техніки та способу пристосування дуже відмінні. У деяких околицях ці місцеві особливості вишивок збереглися приблизно до початку ХХ століття , в інших (карпатському високогір’ї південному Подністров’ї, на північній Волині) вони в основному існують досі. Південно-східні райони понад Дністром, в Івано-Франківській і Тернопільській областях, Чернівецька область та східне Закарпаття мають вишивки, подібні орнаментом і технікою виконання.

 




Переглядів: 1217

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.