МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Задача № 16До медсестри звернулась мати дитини віком 9 місяців, яка хворіє на рахіт, з проблемою: судоми. Завдання: 1. Сформулювати медсестринський діагноз. 2. Визначити мету, скласти план медсестринського втручання. 3. Продемонструйте техніку проведення лікувальної клізми.
Еталон відповіді 1. Медсестринський діагноз: судоми внаслідок гіпокальціємічного синдрому, що підтверджується об’єктивним обстеженням. 2.
3. Алгоритм виконання навички
Задача № 17 Під час патронажу дитини віком 7 днів медична сестра виявила гіперемію дна пупкової ранки, серозні виділення. Загальний стан дитини не порушений. Завдання: 1. Сформулювати медсестринський діагноз. 2. Визначити мету, скласти план медсестринського втручання. 3. Продемонструйте техніку обробки пупкової ранки при омфоліті.
Еталон відповіді 1. Медсестринський діагноз: гіперемія дна пупкової ранки, серозні виділення внаслідок катарального омфоліту, що підтверджується об’єктивним обстеженням. 2.
3. Алгоритм виконання навички.
Переглядів: 217 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|