Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Автоматичний контроль і управління

 

У цьому підрозділі пояснювальної записки на підставі аналізу технологічної схеми, норм технологічного режиму та апаратурного оформлення технологічного процесу визначається необхідний рівень автоматизації виробництва, який подається у вигляді таблиці параметричного контролю (табл. 2.1). Обсяг підрозділу 2-3 стор.

Таблиця 2.1 – Параметри контролю та керування виробництвом

Найменування стадії процесу (технологіч-ний об‘єкт), місце заміру параметра Найменування параметра, що контролюється чи регулюється Норми технолог-гічного режиму та допустимі відхилення Вимоги до рівня автоматизації (контроль, регулювання, сигналізація)
       
       

 

2.7.2 Техніко-економічні розрахунки

 

Метою цього підрозділу є техніко-економічне обґрунтування доцільності запропонованих під час виконання дипломного проекту техніко-технологічних рішень. Обсяг підрозділу 2-3 стор.

Для виконання поставлених завдань студенту необхідно користуватися базовими підручниками з дисципліни „Економіка і організація хімічного виробництва”, галузевими нормами і нормативами, довідниковою інформацією, прайс-листами і іншою ринковою інформацією.

 

2.7.3 Охорона праці

 

Даний підрозділ дипломного проекту складається з аналізу потенційно небезпечних і шкідливих виробничих факторів проектованого об'єкта, що дозволяє розробити засоби індивідуального захисту. Обсяг підрозділу 2-3 стор.

Необхідно навести заходи, що до створення безпечних умов праці. Ці правила наводяться в спеціалізованих довідниках або в технологічних регламентах відповідних виробництв. Приклад індивідуальних та колективних засобів захисту від шкідливих факторів наведено в додатку Ж.

 

2.7.4 Охорона навколишнього середовища

 

У зв'язку з бурхливим розвитком промисловості виникла проблема охорони навколишнього середовища від забруднення промисловими викидами, що становлять істотну небезпеку для здоров'я людей.

Для попередження забруднення атмосферного повітря, водойм, а також ґрунту твердими відходами треба насамперед використовувати технологічні ресурсозберігаючі методи, які є сукупністю технологічних і конструктивних заходів, що передбачають істотне скорочення кількості й токсичності викидів у навколишнє середовище без зниження якості й кількості цільового продукту.

У цьому розділі, залежно від характеру викидів (гази, рідкі стоки, тверді відходи), студент повинен відобразити (запропонувати) варіанти або заходи щодо екологізації виробництва. Обсяг підрозділу 3-5 стор. Виклад розділу проводять у такій послідовності.

 

2.7.4.1 Характеристика промислових викидів проектованого виробництва

 

Стічні води: кількість, характеристика, ГДК, вплив на організм людини, навколишнє середовище.

Газові викиди: кількість, характеристика, ГДК, вплив на організм людини, навколишнє середовище.

Тверді відходи: питання ті ж.

 

2.7.4.2 Заходи щодо захисту навколишнього середовища від забруднення промисловими викидами

 

Методи очищення газових викидів вибирають залежно від характеру викидів - абсорбційний, адсорбційний, каталітичний. Підбирають поглинач і схему (циклічну, нециклічну). Рекомендується пропонувати схеми очищення, що пройшли перевірку в промисловому масштабі й задовольняють санітарним нормам по викидах.

Метод очищення промислових стічних вод підбирають на підставі наявних даних: механічне очищення, хімічне, біологічне, фізико-хімічне або комплексне. Залежно від поставленого завдання підбирають схему очищення та роблять оцінку з погляду охорони водних ресурсів.

При необхідності утилізації твердих відходів вносять пропозиції по використанню коштовних компонентів, що містяться у відходах, вказують шляхи їх витягу. У випадку відсутності пропозицій по їхній утилізації пропонують способи їхнього знищення (спалювання, поховання й т.д.). Дають екологічну оцінку запропонованим заходам.

 

2.8 Висновки

 

У кінці пояснювальної записки необхідно коротко викласти підсумки виконаної роботи за кожним розділом пояснювальної записки і навести основні техніко-економічні показники запроектованого виробництва, доказово представити його переваги в порівнянні з діючими передовими вітчизняними і закордонними підприємствами.

2.9 Список літератури

 

Список літератури, на яку є посилання у тексті пояснювальної записки, оформлюється у відповідності до стандарту ДВНЗ УДХТУ „Загальні вимоги до текстових навчальних документів. Оформлення пояснювальної записки навчальної роботи” (розділ 13).

 

3 ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ

 

Пояснювальна записка дипломного проекту виконується державною мовою.

Оформлення тексту пояснювальної записки регламентується вимогами стандарту ДВНЗ УДХТУ „Загальні вимоги до текстових навчальних документів. Оформлення пояснювальної записки навчальної роботи”.

 

4. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

 

4.1. Підготовка дипломних проектів до захисту

 

Керівник і консультанти дипломного проекту можуть здійснювати перевірку виконаних робіт за розділами. Для остаточної перевірки дипломний проект надається керівнику в закінченому вигляді, переплетеним, з підписами на титульному аркуші автора та консультантів з окремих розділів.

При перевірці закінченого дипломного проекту керівник, консультанти позначають чорнилами технічні і граматичні помилки та інші недоліки. Після остаточної перевірки дипломного проекту автору забороняється робити правки позначених помилок в пояснювальній записці та в кресленнях.

У випадку виявлення таких правок питання про допуск такого проекту до захисту вирішується на засіданні профілюючої кафедри.

Перевірений дипломний проект керівник підписує і дає на нього письмовий відгук.

Потім дипломний проект перевіряється відповідальним за нормо-контроль, після його підпису передається завідувачу профілюючою кафедрою разом з відгуком керівника.

Завідувач кафедрою на підставі ознайомлення з проектом і бесіди з дипломником вирішує питання про допуск студента до захисту.

Дипломний проект, виконаний на низькому рівні або несамостійно, розглядається на засіданні кафедри за участю керівника, де приймається рішення про зняття його з захисту. У цьому випадку протокол засідання кафедри подається через декана факультету на затвердження ректору.

 

4.2. Рецензування дипломного проекту

 

Дипломний проект, підписаний завідувачем кафедрою до захисту, направляється на рецензію.

Рецензентами проектів і робіт призначаються висококваліфіковані фахівці промислових підприємств, проектно-конструкторських і науково-дослідних інститутів, які працюють у галузі, що відповідає темам дипломних проектів. В якості рецензентів можуть бути залучені професори і викладачі інших інститутів, а також викладачі університету.

Після одержання відгуку рецензента керівник проекту повинен ознайомити дипломника з рецензією на його проект до засідання Державної екзаменаційної комісії.

 

4.3. Захист дипломних проектів (робіт)

 

У ДЕК до початку захисту дипломних проектів (робіт) студент надає такі документи: залікову книжку з проставленими оцінками і заліками з усіх дисциплін навчального плану, курсових проектів і робіт, учбової і виробничої практик; розрахунково-пояснювальну записку та графічний матеріал; відгук керівника та рецензію на дипломний проект.

У ДЕК можуть бути надані інші матеріали, які характеризують наукову та практичну значимість виконаного дипломного проекту: друковані статті за темою проекту (роботи), макети, зразки матеріалів, виробів, документи, які підтверджують практичне застосування проекту, та інше.

Захист дипломних проектів здійснюється на відкритому засіданні ДЕК у терміни, визначені навчальними планами і згідно з графіком, який затверджується ректором університету.

До захисту роботи студент повинен приготувати доповідь, розраховану на 10-15 хвилин, а також ілюстративний матеріал для членів ДЕК.

У доповіді студент висловлює актуальність, мету і завдання дипломної роботи, коротко характеризує основний зміст роботи, методику і результати виконаних досліджень, оголошує висновки і пропозиції. Читати під час захисту доповідь не рекомендується.

ДЕК на закритому засіданні оцінює кожну дипломну роботу.

Підсумкова оцінка з дипломної роботи формується як середня зважена оцінка за такими компонентами:

а) оцінка керівника дипломної роботи;

б) оцінка рецензента;

в) середня оцінка захисту дипломної роботи.

Середня оцінка захисту дипломної роботи є середньою оцінкою доповіді студента на захисті та його відповідей на питання членів ДЕК. Питання членів ДЕК поділяються на три групи:

– перша група питань (“теоретичні”) спрямовані на виявлення загального рівня теоретичних знань студента з проблематики роботи;

– друга група питань (“системні”) – на виявлення рівня системного мислення студента, його здатності бачити взаємозв’язки між явищами;

– третя група питань (“практичні”) – на перевірку обґрунтованості пропозицій, розрахунків, власних висновків студента.

Оцінка, виставлена ДЕК, є кінцевою і опротестуванню не підлягає.

У тих випадках, коли захист дипломної роботи визнано незадовільним, комісія вирішує, чи може студент надати повторно ту ж роботу після доопрацювання і усунення недоліків, чи йому треба опрацювати іншу тему.

Дипломні роботи, які пройшли процедуру захисту, передаються до архіву на зберігання.

 

Додаток А

(обов'язковий)

Зразок титульного аркуша

 




Переглядів: 235

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.