МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
Зміст роботиПід час самостійної підготовки до лабораторної роботи: 1. За літературними джерелами вивчити призначення та класифікацію теплогенеруючих пристроїв для перетворення електричної енергії в теплову, їх конструктивні схеми, позначення, занести їх в лабораторний журнал. Приділити особливу увагу конструктивним та експлуатаційним факторам, що впливають на ефективність роботи і термін служби. 2. Ознайомитись зі змістом, методикою розрахунку трубчастого нагрівача (ТЕНа). Занести в лабораторний журнал розрахункову схему ТЕНа, наведену на рис. 1.1 а. Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії: 1. Ознайомитися з будовою теплогенеруючих пристроїв для перетворення електричної енергії в теплову, представлених в лабораторії, призначенням окремих конструктивних елементів. Особливу увагу приділити наступним питанням: активна частина (довжина) нагрівача, пасивна частина нагрівача, за рахунок яких конструктивних елементів в електронагрівачах з металевим опором унеможливлюється пробій на корпус. 2. Ознайомитись з конструктивними і експлуатаційними факторами, що впливають на ефективність роботи і термін служби електронагрівачів з металевим опором. 3. Під керівництвом викладача провести розрахунок геометричних параметрів і теплового режиму роботи трубчастого нагрівача (ТЕНа). Потужність ТЕНа, середовище, в якому він працює і інші параметри задає викладач. Після цього аналогічний розрахунок провести на комп’ютері за програмою “Розрахунок ТЕНа”. 4. Під керівництвом викладача ознайомитись з методикою розрахунку закритого електронагрівача (конфорки). Рис. 1.1. Трубчасті нагрівачі: а – розрахункова схема ТЕНа: L – розгорнута (повна) довжина трубки; Lа – активна довжина (гріюча); Lп – пасивна довжина (довжина контактних стержнів у трубці ТЕНа); D - діаметр трубки; 1 – трубка; 2, 7 – контактні стержні; 3 – спіраль; 4 – наповнювач – периклаз; 5 – герметик; 6 – ізолятор; б - графік залежності температури трубки ТЕНів від питомої потужності для спокійного повітряного середовища; в - графік залежності температури трубки ТЕНів від питомої потужності для рухомого повітряного середовища із різною швидкістю руху. Переглядів: 201 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|