Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст роботи

Під час самостійної підготовки до лабораторної роботи:

1. Вивчити принцип роботи обладнання для варіння, конструктивні схеми різних варильних апаратів, занести їх в лабораторний журнал. При цьому особливу увагу необхідно звернути на фактори, що впливають на ефективність теплової обробки продуктів, якість готової продукції, а також на питання забезпечення якості готової продукції.

2. За літературними джерелами вивчити основні характеристики конкретних типів апаратів для варіння, що серійно випускаються промисловістю, занести їх в лабораторний журнал.

3. За літературними джерелами вивчити основні правила безпечної експлуатації обладнання для варіння, занести їх в лабораторний журнал.

Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії:

4. Ознайомитися на натурних зразках і за літературними джерелами з будовою різних видів обладнання для варіння, призначенням окремих конструктивних елементів, правилами безпечної експлуатації даних теплових апаратів. Особливу увагу приділити елементам автоматичного регулювання роботи апаратів для варіння.

5. Вивчити конструкцію кавоварок КВЕ-7, “Балатон-люкс”, “Roventa”, використовуючи при цьому паспорта апаратів і інструкції з експлуатації.

6. Переконатися в справності кавоварки “Roventa” і в порядку, зазначеному в інструкції, підготувати апарат до роботи.

7. Зробити пробну заварку кави.

Після виконання лабораторної роботи оформляється звіт, у якому повинні бути відображені наступні питання:

1. Принципові конструктивні схеми натуральних зразків варильного обладнання, представленого в лабораторії.

2. Основні характеристики обладнання для варіння, що випускаються промисловістю.

3. Правила безпечної експлуатації різних видів обладнання для варіння.

4. Висновок про виконану роботу.

Контрольні запитання

1. Технологічне призначення різних видів варильного обладнання.

2. Автоматизація роботи варильного обладнання.

3. Переваги і недоліки варильних апаратів із прямим і непрямим обігрівом.

4. Способи захисту Тенів від "сухого ходу".

5. Тепловий баланс варильного обладнання при стаціонарному і нестаціонарному режимах.

6. Переваги і недоліки УЕВ-40 і УЕВ-60 у порівнянні з електричними харчоварочними котлами.

7. Правила безпечної експлуатації обладнання для варіння.

8. Призначення і особливості будови пароварочного апарата.

9. Конструктивні відмінності кавоварок. Способи створення тиску під голівками блок-кранів експрес-кавоварок.

10. Фактори, що впливають на ефективність використання обладнання для варіння.




Переглядів: 240

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.