МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Методика виконання експерименту1. Шляхом зовнішнього огляду визначити відсутність видимих поломок кип’ятильника. 2. За допомогою крану включити подачу води до кип’ятильника. 3. Відрегулювати за допомогою поплавкового регулятора рівень води так, щоб він був на 0,06...0,07 м нижче верхнього краю переливної труби. 4. Перевірити відсутність води у збірнику кип’ятку. 5. За допомогою спиртового термометра визначити початкову температуру води у живильній коробці і температуру навколишнього повітря. 6. Вимірити початкову температуру ділянок зовнішньої поверхні, дані занести в таблицю 8.2. Таблиця 6.2 Температура ділянок поверхні кип’ятильника КНЕ-25 під час роботи
7. Подати напругу на стенд за допомогою кнопки на магнітному пускачі. Підключити за допомогою пакетного перемикача кип'ятильник до електромережі, відмітити за допомогою секундоміра час включення і початкові показання лічильника електроенергії. 8. При викиданні перших порцій окропу з розбірного крана за допомогою секундоміру відмітити час закінчення нестаціонарного режиму і за лічильником визначити витрати електроенергії. 9. Здійснити збирання у ємність і зважування кип’ятку, отриманого при стаціонарному режимі роботи протягом 15 хвилин, визначити за лічильником витрати електроенергії. У процесі дослідження режимів роботи кип'ятильника заміри (температури кип’ятку, стінок і кришки кип'ятильника) робити через кожні 5 хвилин. 10. По закінченню досліджень відключити кип’ятильник від електричної мережі та закрити кран на живильному водопроводі. За результатами проведеного експерименту на комп’ютері за програмою “Розрахунок основних теплотехнічних показників роботи електричного кип’ятильника безперервної дії КНЕ–25М” визначити основні теплотехнічні показники роботи. Переглядів: 210 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|