МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Зміст роботиПід час самостійної підготовки до лабораторної роботи: 1. Вивчити технологічне призначення, принцип дії, конструктивні схеми і правила безпечної експлуатації НВЧ-апаратів, занести їх в лабораторний журнал. Звернути увагу на особливості перетворення електричної енергії, що споживається цими апаратами, в теплову, на основні фактори, які впливають на ефективність теплової обробки. 2. Вивчити технологічне призначення, принцип дії, конструктивні схеми і правила безпечної експлуатації апаратів з ІЧ-нагрівом, занести їх в лабораторний журнал. Звернути увагу на те, що джерелами ІЧ-випромінювання може бути електричні та газові пристрої, але незалежно від засобу отримання ІЧ-випромінювання ці генератори можуть бути темними та світлими. Вивчити конструктивні особливості цих випромінювачів, а також вплив їх на харчові продукти. 3. За літературними джерелами вивчити основні характеристики конкретних типів апаратів з НВЧ та ІЧ-нагрівом харчових продуктів, що серійно випускаються промисловістю, занести їх в лабораторний журнал. 4. Вивчати принципову схему стенда з дослідження показників ефективності роботи мікрохвильової печі “Whirlpool” (Додаток Д). 5. Ознайомитись зі змістом, методиками виконання експерименту і розрахунків. Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії: 1. Ознайомитися з будовою апараті з НВЧ та ІЧ-нагрівом харчових продуктів, представлених в лабораторії, призначенням окремих конструктивних елементів, правилами безпечної експлуатації цих теплових апаратів. Звернути увагу на наявність системи охолодження магнетрона, що забезпечує нормальний режим роботи апарата, а також на систему блокування, що забезпечує його безпечну експлуатацію. Ознайомитися з елементами керування апаратом. 2. Провести експериментальну частину роботи. Під час експерименту визначаються: 1) початкова і кінцева температура картоплі, що завантажується в мікрохвильову піч “Whirlpool”; 2) маса картоплі до і після обробки в мікрохвильовій печі; 3) витрата електроенергії на процес теплової обробки. Переглядів: 147 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|