Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст роботи

Під час самостійної підготовки до лабораторної роботи:

1. Вивчити технологічне призначення, принцип дії, конструктивні схеми і правила безпечної експлуатації НВЧ-апаратів, занести їх в лабораторний журнал. Звернути увагу на особливості перетворення електричної енергії, що споживається цими апаратами, в теплову, на основні фактори, які впливають на ефективність теплової обробки.

2. Вивчити технологічне призначення, принцип дії, конструктивні схеми і правила безпечної експлуатації апаратів з ІЧ-нагрівом, занести їх в лабораторний журнал. Звернути увагу на те, що джерелами ІЧ-випромінювання може бути електричні та газові пристрої, але незалежно від засобу отримання ІЧ-випромінювання ці генератори можуть бути темними та світлими. Вивчити конструктивні особливості цих випромінювачів, а також вплив їх на харчові продукти.

3. За літературними джерелами вивчити основні характеристики конкретних типів апаратів з НВЧ та ІЧ-нагрівом харчових продуктів, що серійно випускаються промисловістю, занести їх в лабораторний журнал.

4. Вивчати принципову схему стенда з дослідження показників ефективності роботи мікрохвильової печі “Whirlpool” (Додаток Д).

5. Ознайомитись зі змістом, методиками виконання експерименту і розрахунків.

Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії:

1. Ознайомитися з будовою апараті з НВЧ та ІЧ-нагрівом харчових продуктів, представлених в лабораторії, призначенням окремих конструктивних елементів, правилами безпечної експлуатації цих теплових апаратів. Звернути увагу на наявність системи охолодження магнетрона, що забезпечує нормальний режим роботи апарата, а також на систему блокування, що забезпечує його безпечну експлуатацію. Ознайомитися з елементами керування апаратом.

2. Провести експериментальну частину роботи.

Під час експерименту визначаються:

1) початкова і кінцева температура картоплі, що завантажується в мікрохвильову піч “Whirlpool”;

2) маса картоплі до і після обробки в мікрохвильовій печі;

3) витрата електроенергії на процес теплової обробки.




Переглядів: 172

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.