МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зміст роботиПід час самостійної підготовки до лабораторної роботи: 1. Вивчити технологічне призначення, принцип дії, конструктивні схеми і правила безпечної експлуатації секційно-модульного теплового обладнання з функціональними ємностями (електричних плит; шаф жарочних електричних; сковорід електричних; котлів харчоварочних електричних; пристрів електричних варильних; візків; пересувних контейнерів; вставок; відсмоктувачів місцевих вентиляційних; ферм для монтажу обладнання ФП, ФО; функціональних ємностей), занести їх в лабораторний журнал. 2. За літературними джерелами вивчити основні характеристики конкретних типів секційно-модульного теплового обладнання з функціональними ємностями, що серійно випускаються промисловістю, занести їх в лабораторний журнал. 3. Ознайомитись зі змістом роботи. Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії: 1. Ознайомитися з будовою секційно-модульних апаратів, встановлених у лабораторії. 2. Виписати в лабораторний журнал перелік теплового обладнання і виробничих столів, встановлених у гарячому цеху підприємства, на якому проходилася технологічна виробнича практика. Проаналізувати роботу обладнання і зручність розміщення його в цеху. 3. За основним робочим параметром (у котлів - ємністю варильної посудини, у плит - площею робочої поверхні і т.д.) підібрати замість несекційного обладнання секційно-модульне з функціональними ємностями. Можлива заміна частини робочої поверхні плит спеціалізованими тепловими апаратами. 4. Виконати на міліметровому папері перекомпонування гарячого цеху підприємства в масштабі 1:50. 5. Виявити переваги секційного модульного обладнання з функціональними ємностями в порівнянні з несекційним обладнанням, що випускається серійно, на прикладі перекомпонованого гарячого цеху. Дані для порівняння зводяться в таблицю 14.1. Результати порівняння зводяться в таблицю 14.2. Таблиця 14.1 Дані для порівняння обладнання
Таблиця 14.2 Результати порівняння обладнання
6. Визначити коефіцієнт використання площі гарячого цеху до і після перекомпонування. У звіті про пророблену роботу повинні бути відображені наступні питання: 1) основні характеристики зразків секційно-модульного обладнання з функціональними ємностями, що випускаються промисловістю; 2) правила безпечної експлуатації даних видів теплового обладнання; 3) принципові конструктивні схеми апаратів, передбачені змістом роботи; 4) компоновочна схема обладнання в гарячому цеху підприємства до і після заміни всього обладнання на секційно-модульне з функціональними ємностями. Перелік всього обладнання; 5) заповнені таблиця 14.1 і таблиця 14.2; 6) висновки про виконану роботу. Контрольні питання 1. Основні напрямки розвитку торгово-технологічного обладнання. 2. Характеристика секційно-модульного обладнання під функціональні ємності. 3. Номенклатура даного виду обладнання. 4. Переваги лінійного принципу розміщення обладнання в гарячих цехах підприємств масового харчування. 5. Переваги спеціалізованого теплового обладнання в порівнянні з універсальним. 6. Зразкова схема використання обладнання з застосуванням функціональних ємностей на підприємствах - доготівельних. 7. Які особливості має обладнання, розраховане на використання функціональних ємностей? 8. Висновки про результати перекомпонування гарячого цеху. Переглядів: 195 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|