Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст роботи

Під час самостійної підготовки до лабораторної роботи:

1. Вивчити технологічне призначення, принцип дії, конструктивні схеми і правила безпечної експлуатації секційно-модульного теплового обладнання з функціональними ємностями (електричних плит; шаф жарочних електричних; сковорід електричних; котлів харчоварочних електричних; пристрів електричних варильних; візків; пересувних контейнерів; вставок; відсмоктувачів місцевих вентиляційних; ферм для монтажу обладнання ФП, ФО; функціональних ємностей), занести їх в лабораторний журнал.

2. За літературними джерелами вивчити основні характеристики конкретних типів секційно-модульного теплового обладнання з функціональними ємностями, що серійно випускаються промисловістю, занести їх в лабораторний журнал.

3. Ознайомитись зі змістом роботи.

Після проведення допуску до лабораторної роботи в лабораторії:

1. Ознайомитися з будовою секційно-модульних апаратів, встановлених у лабораторії.

2. Виписати в лабораторний журнал перелік теплового обладнання і виробничих столів, встановлених у гарячому цеху підприємства, на якому проходилася технологічна виробнича практика. Проаналізувати роботу обладнання і зручність розміщення його в цеху.

3. За основним робочим параметром (у котлів - ємністю варильної посудини, у плит - площею робочої поверхні і т.д.) підібрати замість несекційного обладнання секційно-модульне з функціональними ємностями. Можлива заміна частини робочої поверхні плит спеціалізованими тепловими апаратами.

4. Виконати на міліметровому папері перекомпонування гарячого цеху підприємства в масштабі 1:50.

5. Виявити переваги секційного модульного обладнання з функціональними ємностями в порівнянні з несекційним обладнанням, що випускається серійно, на прикладі перекомпонованого гарячого цеху.

Дані для порівняння зводяться в таблицю 14.1.

Результати порівняння зводяться в таблицю 14.2.

Таблиця 14.1

Дані для порівняння обладнання

№ п/п Перелік обладнання Витрати електроенергії, кВт·год Металоємність, кг/м3, кг/м2 Площа, що займається, м2
1. Несекційне обладнання
       
       
       
       
       
       
2. Секційно-модульне обладнання
       
       
       
       
       
       

 

Таблиця 14.2

Результати порівняння обладнання

№ п/п Найменування показників Найменування обладнання Секційно-модульне обладнання Результат
Сумарні витрати електроенергії, кВт·год.      
Площа, що звільнилася за рахунок лінійчатого розташування обладнання, м2      

6. Визначити коефіцієнт використання площі гарячого цеху до і після перекомпонування.

У звіті про пророблену роботу повинні бути відображені наступні питання:

1) основні характеристики зразків секційно-модульного обладнання з функціональними ємностями, що випускаються промисловістю;

2) правила безпечної експлуатації даних видів теплового обладнання;

3) принципові конструктивні схеми апаратів, передбачені змістом роботи;

4) компоновочна схема обладнання в гарячому цеху підприємства до і після заміни всього обладнання на секційно-модульне з функціональними ємностями. Перелік всього обладнання;

5) заповнені таблиця 14.1 і таблиця 14.2;

6) висновки про виконану роботу.

Контрольні питання

1. Основні напрямки розвитку торгово-технологічного обладнання.

2. Характеристика секційно-модульного обладнання під функціональні ємності.

3. Номенклатура даного виду обладнання.

4. Переваги лінійного принципу розміщення обладнання в гарячих цехах підприємств масового харчування.

5. Переваги спеціалізованого теплового обладнання в порівнянні з універсальним.

6. Зразкова схема використання обладнання з застосуванням функціональних ємностей на підприємствах - доготівельних.

7. Які особливості має обладнання, розраховане на використання функціональних ємностей?

8. Висновки про результати перекомпонування гарячого цеху.




Переглядів: 195

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.