Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Archaic Forms of the Auxiliaries

The forms given in the tables above are those of modern standard English. One may also come across archaic forms, mainly in poetry or texts where an archaic effect is intended.

 

Forms   Grammatical characteristics   Verbs  
dost [dʌSt], [dǝst]   Present indefinite, 2nd person singular     to do  
doth, doeth [dʌθ], ][dǝθ]   Present indefinite, 3rd person singular  
didst [dɪdst]   Past indefinite, 2nd person singular  
art [a:t], [ǝt]   Present indefinite, 2nd person singular   to be  
wast [wɔst], [wǝst], wert [wǝ:t], [wǝt]   Past indefinite, 2nd person singular  
hast [hæst], [hǝst], |ǝst], [st]   Present indefinite, 2nd person singular   to have  
hath [hæθ], [hǝθ], [ǝθ]   Present indefinite, 3rd person singular  
hadst [hædst], [hǝdst], [ǝdst]   Past indefinite, 2nd person singular  
shall [∫ælt], [∫ǝlt], [∫lt] Present indefinite, 2nd person singular   shall  
shouldst, shouldest [∫udst]   Past indefinite, 2nd person singular  
wilt [wɪlt], [ǝlt], [ɪt]   Present indefinite, 2nd person singular   will  
wouldst, wouldest [wudst]   Past indefinite, 2nd person singular  

 

Table of tense - aspect - perfect forms of the verb “to translate” in the Indicative mood (3d person singular)
Time Reference   Aspect   Non-perfect   Perfect  
Present   Common   He works   He has worked  
Continuous   He is working   He has been working  
Past   Common   He worked   He had worked  
Continuous   He was working   He had been working  
Future   Common   He will work   He will have worked  
Continuous   He will be working   He will have been working  
Future in the past   Common   He would work   He would have worked  
Continuous   He would be working   He would have been working  

 




Переглядів: 235

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.