МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Послідовність етапів розробки нового товаруФормування ідеї. Технологія цьогопроцесу починається з висунення якомога більшого числа ідей щодо потреб, способів їх задоволення тощо. Необхідно постійно стежити за товарами конкурентів , виявляючи серед них найбільш цікаве для покупців. Проводити опитування, спостереження. Вибір ідеї. Після вибору ідей вивчаються такі питання: - можлива прибутковість; - існуючі і можливі конкуренти; - місткість ринку; - рівень потрібних капіталовкладень; - Строки завершення етапів робіт; - Можлива діяльність ЖЦТ; - Можливий емоційний вплив на покупця; - Вплив сезаних чи інших циклічних факторів; - Можливий рівень і строк окупності проекту нового товару. Всі висунуті ідеї порівнюються між собою за перерахованими критеріями. При позитивних рішеннях приймається рішення про здійснення відповідних проектів. Створення цільових груп. Групи повинні залучити спеціалістів з інших відділів, водночас але із певним зсувом у часі за виконанням. Творчі групи мають чітко розмежувати свої функції щодо ідей, задуму і образу товару. Задум – це відпрацьований варіант ідеї, що виражається значним для споживача поняттям. Образ товару – конкретне уявлення, яке складається про нього у споживача. Експерементальні розробки. Вони необхідні для ретельного випробування матеріалів, комплектуючих виробів і готового товару в найбільш тяжких умовах експлуатації. Експерементальний зв’язок – це такий образ товару, рідини, матеріалу з яким проводять дослідження. Він створюється в процесі наукових досліджень і має основні ознаки продукції, що намічена для розробки. Дослідний зразок. Його виготовляють за знову розробленною робочою документацією, або перевірити його відповідність заданим параметрам і технічним вимогам, після чого приймають рішення про можливе освоєння у виробництві. Тестування ринку. Проводять для нових промислових товарів в таких напрямках - демонстрація на виставках; - передача в безкоштовне користування і отримання від споживачів журналу випробувань; - Презентація у пересувних виставках; - Пробний продаж на обраних ринках товарів індивідуального споживання для одержання первинної інформації. Маркетинг створення нового продукту служить відправним пунктом росту і виживання підприємства. Лекція 8 Переглядів: 179 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|