МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Line (500, 2000) - (1500, 3000)End Sub Show Приклад 1. Метод Line ЛИТЕРАТУРА 1. Смирнова Л.Г. Культура русской речи.- М., 2004. 2. Ивин А.А. Основы теории аргументации. – М., 2007. 3. Кузнецов И.Н. Риторика, или ораторское искусство. – М., 2004. 4. Ипполитова Н.А. Русский язык и культура речи. Курс лекций. –М., 2007 5. Хазагеров Г.Г. Риторика. –Ростов-на-Дону, 2008.
Приклад програми з використанням методу Line наведений в листингу : Private SubForm_Load() DrawWidth = 2 1 Line (500, 1500) -(1000, 500) 2 Line -(1500, 1500) 3 Line Step(-1000, 500) -Step(1000, 1000) 4 Line (2500, 500) -(4000, 1500),, В 5 Line (2500, 2000) -(4000, 3000),, BF CURRENTX = 440: CURRENTY = 700: Print 1 CURRENTX = 1250: CURRENTY = 700: Print 2 CURRENTX = 800: CURRENTY = 2000: Print 3 CURRENTX = 2100: CURRENTY = 700: Print 4 CURRENTX = 2100: CURRENTY = 2000: Print 5
Приведена програма малює у формі показані на мал. 1 п'ять фігур. Номери фігур відповідають номерам рядків коду. Відрізок 2 як першу крапку використовує другу точку відрізка 1. Координати крайніх точок відрізку 3 формуються як прирост до останньої крапки відрізка 2 і до першої своєї крапки. Абсолютні координати відрізка 3 можна записати так: 3 Line (1500 - 1000, 1500 + 500) - Step (1000, 1000), або коротше:
Мал.1. Малюнки, отримані з допомогою графічного методу Line
· Circle –малює кола, еліпси, дуги Синтаксис: Circle[Step] (х, у), радіус [, [колір] [, [початок дуги], [кінець дуги] [відношення] ] Параметри х і у — координати центру фігури. Параметр радіус — радіус кола. Параметр колір — колір фігури. Параметри початок дуги і кінець дуги вказують на початковий і кінцевий кути малювання дуги в радіанах. Параметром відношення задається відношення довжин піввісей еліпса. Службове слово Step служить покажчиком на відносність координат центру кола, які є в цьому випадку приростами до координат поточної точки.
|
|||||||||||
|