МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Line (500, 2000) - (1500, 3000)End Sub Show Приклад 1. Метод Line ЛИТЕРАТУРА 1. Смирнова Л.Г. Культура русской речи.- М., 2004. 2. Ивин А.А. Основы теории аргументации. – М., 2007. 3. Кузнецов И.Н. Риторика, или ораторское искусство. – М., 2004. 4. Ипполитова Н.А. Русский язык и культура речи. Курс лекций. –М., 2007 5. Хазагеров Г.Г. Риторика. –Ростов-на-Дону, 2008.
Приклад програми з використанням методу Line наведений в листингу : Private SubForm_Load() DrawWidth = 2 1 Line (500, 1500) -(1000, 500) 2 Line -(1500, 1500) 3 Line Step(-1000, 500) -Step(1000, 1000) 4 Line (2500, 500) -(4000, 1500),, В 5 Line (2500, 2000) -(4000, 3000),, BF CURRENTX = 440: CURRENTY = 700: Print 1 CURRENTX = 1250: CURRENTY = 700: Print 2 CURRENTX = 800: CURRENTY = 2000: Print 3 CURRENTX = 2100: CURRENTY = 700: Print 4 CURRENTX = 2100: CURRENTY = 2000: Print 5
Приведена програма малює у формі показані на мал. 1 п'ять фігур. Номери фігур відповідають номерам рядків коду. Відрізок 2 як першу крапку використовує другу точку відрізка 1. Координати крайніх точок відрізку 3 формуються як прирост до останньої крапки відрізка 2 і до першої своєї крапки. Абсолютні координати відрізка 3 можна записати так: 3 Line (1500 - 1000, 1500 + 500) - Step (1000, 1000), або коротше:
Мал.1. Малюнки, отримані з допомогою графічного методу Line
· Circle –малює кола, еліпси, дуги Синтаксис: Circle[Step] (х, у), радіус [, [колір] [, [початок дуги], [кінець дуги] [відношення] ] Параметри х і у — координати центру фігури. Параметр радіус — радіус кола. Параметр колір — колір фігури. Параметри початок дуги і кінець дуги вказують на початковий і кінцевий кути малювання дуги в радіанах. Параметром відношення задається відношення довжин піввісей еліпса. Службове слово Step служить покажчиком на відносність координат центру кола, які є в цьому випадку приростами до координат поточної точки.
|
|||||||||||
|