Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проводити роз'яснювальну роботу про необхідність і економічну доцільність страхування.

У зв'язку з цим державна політика спрямована на вирішення таких проблем:

визначення кваліфікаційних вимог до працівників страховиків та страхових посередників;

включення до Державного класифікатора професій України спе­ціальності «Страхування»;

проведення науково-дослідної роботи з підвищення кваліфікації персоналу страховиків і страхових посередників.

Загальні повноваження держави у регулюванні страхового ринку

 

Механізм державного регулювання в цілому досить складний, має тенденцію до трансформації у відповідності зі змінами реальної економічної ситуації. Державне регулювання страхової діяльності покликано сприяти зміцненню страхового ринку суспільства, що має міцну фінансову і правову основу, і, разом з тим, не допускати на страховий ринок спекулятивні і фіктивні компанії, що можуть заподіяти шкода як страховій справі, так і страховикам. Важливу роль у системі заходів державного регулювання грає державний нагляд за страховою діяльністю в Україні.

Страховик не відповідає по зобов'язаннях держави, а держава — за зобов'язаннями страховика, за винятком обов'язкового державного страхування, відповідно до якого держава гарантує виконання зобов'язань перед страхувальниками у випадку неплатоспроможності страховика по цьому виді страхування. Не допускається, за винятком обов'язкового страхування, а також страхування життя, майна громадян, перестрахування і діяльність страхових посередників, будь-яке централізоване регулювання (уніфікація, обмеження, обов'язковість і т.п.) розмірів страхових платежів (тарифів) і страхових сум (страхового відшкодування), умов висновку страхових договорів, взаємин страхувальника і страхувальника, якщо вони не суперечать законодавству України.

Держава гарантує дотримання і захист майнових і інших прав і законних інтересів страховиків, умов вільної конкуренції в здійсненні страхової діяльності. Втручання в діяльність страхувальників з боку державних і інших органів забороняється, якщо воно не зв'язано з повноваженнями органів, що здійснюють державний нагляд і контроль за діяльністю страхувальників.

Законодавством України може бути визначено уповноважених страховиків для здійснення тих чи інших видів страхування, у разі якщо здійснення тих чи інших правовідносин передбачає використання бюджетних коштів, валютних резервів держави, гарантій Кабінету Міністрів України.

Обов'язковою умовою для визначення уповноважених страховиків має бути проведення відкритого тендеру з оприлюдненням у засобах масової інформації його умов і результатів та участь представників добровільних об'єднань страховиків. В інших випадках забороняється будь-яке уповноваження страховиків для здійснення окремих видів страхування з боку держави




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічне призначення державного регулювання страхової діяльності | Система державного нагляду за страховою діяльністю в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.