МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СкасуватиЗамкнути Кнопка Способи доступу ОТРЕЗОК Кнопка Способи доступу ТОЧКА Створення об'єктів-точок. Стрічка:Вкладка "Головна" панель "Малювання" "Кілька точок" Зведена інформація Точки можуть служити вузлами для прив'язки за допомогою режимів об'єктної прив'язки. При вказівці точки можна задати повний набір її координат в тривимірному просторі.Якщо координата Z опущена при завданні точки, то використовується поточне значення рівня. Зовнішнім виглядом об'єктів-точок управляють системні змінні PDMODE і PDSIZE . Значення PDMODE 0, 2, 3 і 4 задають форму зображення точки на екрані. При значенні 1 крапка не видна.
Додаток до вищенаведеного ряду значень чисел 32, 64 або 96 дозволяє вибирати додаткові форми для виділення точки на кресленні.
Мінлива PDSIZE керує розміром відображають точки елементів (якщо PDMODE не дорівнює 0 або 1). Значення змінної, рівне 0, задає величину точки в 5 відсотків від висоти області малювання. Позитивні значення PDSIZE задають абсолютну величину зображення точки. Негативні значення інтерпретуються як число відсотків від величини видового екрана. Після зміни значень змінних PDMODE і PDSIZE зміна зовнішнього вигляду точок відбувається при наступній регенерації креслення. Для створення точок вздовж об'єкта можна використовувати команди розмітити і поділити. Для вказівки розміру і стилів точки використовуйте команду ДИАЛТТОЧ.
Побудова відрізків. Стрічка:Вкладка "Головна" панель "Малювання" "Відрізок" Зведена інформація За допомогою команди ОТРЕЗОК можна створити пов'язану послідовність сегментів прямих ліній. Кожен сегмент є об'єктом-відрізком, який можна редагувати окремо.
Список запитів Наявні наступні запити. Перша точка: Вкажіть точку або натисніть ENTER дляпродовженнявід останньої намальованої лінії або дуги Наступна точка або [ Замкнути / Скасувати ]: Далі Побудова відрізка від кінцевої точки останнього відрізка.
Якщо останнім намальованим об'єктом була дуга, то відрізок будується від кінцевої точки дуги по дотичній до неї.
Побудова останнього замикаючого відрізка, після чого послідовність відрізків набуває вигляду замкнутого багатокутника. Параметр можна використовувати після побудови послідовності з двох або більше відрізків.
Видалення останнього сегмента послідовності відрізків.
Кожен наступний введення про скасовує відрізки в порядку, зворотному черговості їх побудови. Відео_уроки\5-6\Построение отрезков.avi Відео_уроки\5-6\Использование параметра «Продолжить».avi Відео_уроки\5-6\Использование параметра «Замкнуть» и «Отменить».avi Відео_уроки\5-6\Построение прямоугольников.avi Відео_уроки\5-6\Построение многоугольников.avi
|
||||||||
|