МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Засоби текстового зв'язку в науковій праці.Кафедра МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Приклад опису структури роботи Приклад формулювання апробації наукового дослідження Апробація результатів дослідження. Результати курсової роботи були оприлюднені автором у доповідях і повідомленнях на регіональних конференціях, семінарах, круглих столах. Серед них: 1. П’ята студентсько-викладацька конференція в НаУ “Острозька академія” (квітень 2005 р., м. Острог). Структура курсової роботи. (декілька абзаців). Коротко описується структура курсової роботи, подається зміст вступу, розділів, висновків. Наводиться кількість використаних наукових джерел. Описуються зміст додатків, якщо вони подані в роботі.
Структура курсової роботи. Структура курсової роботи зумовлена логікою побудови наукового дослідження, що витікає з об’єкта, предмета, поставленої мети та основних завдань. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури, джерел та додатків. У вступі обґрунтовується актуальність курсової роботи, виділяється об’єкт і визначається предмет роботи, формулюється мета, що деталізується в завданнях, вказуються використані в роботі методи, розкривається практичне значення дослідження, подається апробаціята структура курсової роботи. У першому розділі розглядається У другому розділі автор аналізує У висновках підводяться підсумки дослідження У додатках автор дослідження наводить приклади Список використаних джерел і літератури нараховує 25 позицій, з них 10 –подано англійською мовою. Приклад титульної сторінки (назва навчального закладу)
Курсова робота на тему:
Студента ____групи факультету ______ (прізвище, ім'я та по-батькові)
Науковий керівник: ___ (науковий ступінь, посада) (прізвище та ініціали)
(Місто - рік)
Написання тексту курсової роботи. Відразу застерігаємо авторів курсових робіт, що · переписування чужої роботи, · її сканування, ·копіювання і подача під своїм іменем є плагіатом, справою аморальною і неприпустимою, що тягне за собою серйозні негативні наслідки для такого “автора”. Плагіатом вважається також подання чужих думок без посилання на автора.
Готуючись донаписання тексту курсової роботи, доцільно ще раз усвідомити тему роботи, уважно прочитати її назву, що містить проблему, яка повинна бути розкрита.
Виклад тексту курсової роботи має бути логічним, зв’язним, аргументованим, супроводжуватися посиланнями на авторів використаних джерел.
Текст курсової роботи поділяється на розділи. Розділи у свою чергу діляться на підрозділи. Підрозділи – на абзаци. Абзаци складаються з декількох речень, які становлять собою завершений у смисловому відношенні фрагмент роботи. Одне речення зазвичай не може бути окремим абзацом.
Тема має бути розкрита без пропуску логічних ланок, тому починаючи працювати над розділом, треба зазначити його головну ідею, а також тези кожного підрозділу. Тези необхідно підтверджувати фактами, думками різних авторів – психологів, педагогів, методистів. Треба уникати безсистемного викладення фактів без достатнього їх осмислення та узагальнення. Думки мають бути пов'язані між собою логічно, а увесь текст повинен бути підпорядкований одній головній ідеї. Один висновок не повинен суперечити іншому, а підкріплювати його. Якщо висновки не будуть пов'язані між собою, текст втратить свою єдність. Один доказ має випливати з іншого. Для доказу кожного положення треба наводити аргументи, розташовуючи їх таким чином:середній доказ — слабкий доказ — сильний доказ або сильний — слабкий — середній. Щодо кожного розділу роботи необхідно зробити висновки, на основі яких формулюють висновки до всієї роботи в цілому. Накопичуючи та систематизуючи факти, треба вміти визначити їх достовірність і типовість, найсуттєвіші ознаки для наукової характеристики, аналізу, порівняння. Аналіз зібраних матеріалів слід проводити у сукупності. Таким чином, широке використання відомих у науці методів накопичення, вивчення, систематизації фактів та практичного досвіду в цілому дасть змогу виконати основне завдання курсового дослідження: поєднати різні роз'єднані знання в цілісну систему, вивести певні закономірності, визначити подальші тенденції розвитку теорії та практики відповідної сфери діяльності.
Послідовність викладу матеріалу в тексті виражається з допомогою таких засобів: по-перше, по-друге, по-третє, з одного боку, з іншого боку, насамперед, наостанку, передусім, почнемо з того, що..., спочатку, також, тепер, далі, водночас, після того як..., нарешті, на закінчення, потім, тепер, перш ніж, після того як..,. одночасно, наприкінці. Ступінь вірогідності повідомлення передається таким чином: очевидно, безумовно, без сумніву, безперечно, напевно, певна річ, звичайно, як відомо, мабуть. Послідовність, наслідок, умова і наслідок виражається з допомогою словосполучень: якщо то, оскільки, тому, відтак, поза як, таким чином, внаслідок, завдяки, тому, що... у зв'язку з тим, що... через те, що... в результаті це пов'язано з... отже, зважаючи на те, що... з огляду на те, що... з огляду на викладене вище, зважаючи на викладене вище, це спричиняється тим, що... це залежить від того, що...
Зіставлення, протиставлення з тексті передається так: так само, які... як.., так і (а) проте, але, навпаки, в той самий час, однак, втім. Доповнення, уточненнявідбувається з допомогою слів та словосполучень: водночас, зокрема, крім того, щоправда, наприклад, як-от, цебто, разом з тим, точніше зауважмо. Узагальнення, висновок здійснюється, використовуючи такі слова та словосполучення: отже, таким чином, відтак, узагальнюючи сказане... з розглянутого можна зробити такі висновки... зважаючи на викладене вище... звідси... звідси висновок... підсумовуючи... Ілюстрація до сказаного виражається так: наприклад, так, проілюструємо це на... кілька прикладів, опишемо кілька випадків, коли... Перехід до нової думки здійснюється таким чином: розгляньмо... перейдемо до... ще одне: Під час написання роботи слід прочитувати кожне написане речення вголос. Це допомагає краще сформулювати і виразити думку у письмовій формі. Чорновий варіант курсової роботи має прочитати науковий керівник. Закінчену роботу також необхідно вичитати для здійснення редакційної правки.
Обсяг тексту курсової роботи. Текст курсової роботи має становити 25 сторінок без списку використаної літератури та додатків, надрукованих 14 шрифтом через 1,5 інтервала. З них: Вступ – 3 сторінки, Розділ І – 10 сторінок, Розділ ІІ – 10 сторінок, Висновки 2-3 сторінки.
Формулювання висновків до роботи. (2-3 сторінки). Логічним завершенням курсової роботи є висновки.
|
||||||||
|