Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



I H С Т Р У К Ц I Я

Творчі завдання

Питання для роздумів

 

1. Чому свідомість людини, як компонент процесу виховання, відіграє провідну роль у її діяльності і поведінці?

2. Чому виховання є процесом довготривалим?

3. Чому самовиховання є вищим етапом процесу виховання?

4. Чому в умовах сьогодення особливо актуальним є питання самовиховання учнів?

5. В чому полягає специфіка процесу перевиховання?

6. Наскільки ефективними є педагогічні рекомендації стосовно перевиховання учнівської молоді в умовах сьогодення?

7. Чому в процесі виховної роботи у школі подолання формалізму є першочерговим завданням?

8. Якими, на Вашу думку новими, нестандартними шляхами можна підвищити ефективність процесу виховання?

9. Чи залежать результати виховного процесу від кількості визначених принципів?


 

1. На основі аналізу наукових праць сучасних педагогів вкажіть на відмінності у трактуванні суті процесу виховання.

2. Охарактеризуйте внутрішні та зовнішні суперечності процесу виховання.

3. Проаналізуйте та визначить особливості кожного з етапів процесу виховання.

4. Розкрийте суть та зміст етапів процесу перевиховання.

5. Доведіть, що процеси виховання, самовиховання і перевиховання тісно взаємозв’язані між собою.

6. Оцініть рівень вихованості студентів Вашої групи.

7. Обґрунтуйте взаємозв’язок закономірностей виховання.

по організації і проведенню контролю поточної дезінфекції

(Підстава: Наказ МОЗ СРСР 1979 года №60)

1. Поточна дезінфекція рахується своєчасно проведеною, якщо насе­лення, персо-нал дитячих закладів починають її виконувати не пізніше, ніж через 3 години з моменту виявлення хворого чи звернення його за медичною допомогою.

2. Контроль якості поточної дезінфекції в вогнищі інфекційної хвороби проводять лікарі дез.станції чи дез.відділу CЕC.

3. Контроль проводять: візуальним, хімічним та бактеріологічним ме­тодами.

4. Контроль якості поточної дезінфекції в інфекційних лікарнях і відділеннях, протитуберкульозних закладах, поліклініках, кожно-венерологічних кабінетах і диспансерах проводять не менше одного разу в квартал; в соматичних лікарнях, закладах хірургічного профілю і спеціалізованих дитячих закладах не менше двух раз в рік.

5. 0б'ем бактеріологічного контролю якості поточної дезінфекції у вогнищах вста-новлюють, виходячи з загального кількості хворих, що проходять лікування на дому:

- в містах, де знаходяться ДС обстеженню підлягають не менше 20% вогнищ в мі-сяць, для міських і районних CЕC - не менше 10%, при цьому кожний місяць об-стежують всі вогнища хворих хронічною формою дизентерії і бактеріоносїїв че-ревного тифу, паратифів до зняття їх з обліку,

- вогнища реконвалесцентів черевного тифу обстежують два рази в квартал до зняття з обліку,

- вогнища реконвалесцентів дизентерії обстежують по епід.показникам,

- вогнища туберкульозу обстежують вибірково на протязі року у хво­рих зі знач-ним бациловиділенням, не менше чим у 10% вогнищ цієї групи.

6. При візуальному контролі з'ясовують санітарний стан, правильність вибору об'єктів і методів знезараження, своєчасність і пов­ноту проведення дезінфекцій-них заходів.

7. Хімічний контроль використовують для перевірки вмісту активно­діючих речо-вин в препаратах і робочих розчинах, відповідності кон­центрацій робочих роз-чинів концентраціям передбачених діючими нор­мативами, правильності зберіган-ня деззасобів.

8. Бактеріологічний контроль якості дезінфекції в вогнищах кишко­вих інфекцій проводять шляхом визначення кишкової палички; в вог­нищах крапельної інфек-ції - шляхом визначення стафілококу, а в вог­нищах туберкульозу - стафілококу і мікобактерій туберкульозу.

9. Бактеріологічний контроль якості заключної дезінфекції проводять раптово для персоналу, що обробляє вогнище, або його проводить лікар чи дезінструктор, що організовує обробку вогнища. Проби від­бирають не пізніше 30-45 хвилин по за-кінченні обробки вогнища.

10. При заключній і поточній дезінфекції в домашніх вогнищах беруть не менше 10 контрольних змивів, а в дитячих і лікувально-профілактичних закладах не менше - 30. Відбір проб проводять з предметів, можливість повторного інфікування яких вик-лючається специфікою їх використання. При поточній дезінфекції відбір проб проводять з чистих предметів.

11. Поточна дезінфекція рахується якісною, якщо з знезаражених предметів не ви-сіваються санітарно-показні і патогенні мікроорганізми.




Переглядів: 593

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процес виховання ґрунтується на таких принципах. | Розклад родоплемінних відносин і зародження держави в Афінах. Реформи Тезея

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.