Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Віртуальна пам'ять

З перших часів існування комп’ютерів програмісти зіткалися з проблемою невистачання об’єму реальної фізичної оперативної пам’яті для рішення прикладних задач, які мали значно більший адресний простір. Традиційним вирішенням проблеми було використання допоміжної пам’яті, наприклад, диска. Для цього програміст поділяв програму на декілька частин, які по черзі перекачувались з диска в оперативну пам'ять. Програміст вимушений був вручну розподіляти розміщення програми на диску і в ОП і контролювати своєчасний обмін інформацією між диском і оперативною пам’яттю. Це дуже непроста і нудна робота з огляду на необхідність оптимізації використання фізичного об’єму пам’яті, а також враховуючи мультипрограмну роботу комп’ютера.

В сучасних комп’ютерах програміст позбавлений цих проблем за рахунок введення структури так званої віртуальної пам’яті.

Адреси, до яких буде звертатися програма, ми будемо називати віртуальним адресним простором, а реальні адреси пам’яті – фізичнимиадресами. Віртуальний адресний простір і фізичні адреси розбиваються на ряд сторінок рівного розміру, зазвичай від 512 байт до 64 Кбайт, а іноді до 4 Мбайт. На Рис 8.12 показані один з можливих варіантів розподілення перших 64 Кбайт віртуального простору і фізичних адрес на сторінки по 4 Кбайт.

 

 

 

 

Рис.8.12. Перші 64 Кбайт віртуальногоьадресного простору розділені на 16 сторінок по4 Кбайта кожна (а), 32 байт основної памяти розділені на 8 сторінкових кадрів по 4 Кбайта кожний (б).

 

Віртуальну пам'ять, зображену на Рис 3.9 можна реалізувати через таблицю сторінок. Тут ми для спрощення показали тільки 16 елементів віртуального простору і 8 елементів фізичних адресів. Кожний комп’ютер з віртуальною пам’яттю має пристрій для відображення віртуальних адресів на фізичні. Такий пристрій називається диспетчером пам’яті. Припустимо, що нашому прикладі диспетчер відображує 32-розрядну віртуальну адресу (вхідний регістр) на 15-розрядну фізичну адресу (вихідний регістр – 3 розряди сторінкового кадру плюс 12 розрядів для відображення адреси усередині фізичної сторінки) (Рис8.13)

 




Переглядів: 2218

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пам'ять на оптичних дисках | Тема: Ліцензування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.