МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методи державного управління (далі в цій главі підручника — методи управління) — це способи здійснення владно-організуючого впливу керуючих суб'єктів на керовані об'єкти.Поняття та ознаки методів управління. Тема 9: Адміністративно-правові методи Адміністративний договір Адміністративний договір - дво- або багатостороння угода, зміст якої складають права та обов'язки сторін, що випливають із владних управлінських функцій суб'єкта владних повноважень, який є однією із сторін угоди; Загалом можемо констатувати, що адміністративний договір – це вид публічно-правового договору, який на відміну від інших публічно-правових договорів є управлінський за своїм характером, його зміст становлять права і обов’язки сторін, що випливають із владних управлінських функцій суб’єкта. Досліджуючи загальну природу приватно-правових договорів, більшість авторів виділяють наступні основні їх ознаки: · рівність сторін; · свобода волевиявлення сторін щодо укладання договору; · згода сторін зі всіх істотних умов договору; · взаємовигідний характер договірних відносин; · дотримання правил договору; · взаємна відповідальність сторін; · наявність законодавчо встановлених основних вимог при укладенні договору та інше. Специфіка адміністративних договорів визначається наступними ознаками: 1) склад суб'єктів (одним з контрагентів обов’язково є орган управління); 2) зміст договору (права і зобов’язання сторін випливають з управлінських функцій суб’єкта владних повноважень та виходять за межі звичайних цивільно-правових договірних відносин); 3) мета укладення договору (ефективне забезпечення управлінської діяльності для реалізації публічних цілей); 4) особливий порядок укладення і виконання договору; 5) правова основа договору (переважно норми адміністративного права).
1 Поняття та ознаки методів управління. 2. Види методів управління. 3. Характерні риси та заходи адміністративного примусу.
Методи управління можуть бути виявлені тільки у сфері взаємодії суб'єктів і об'єктів управління. У такому розумінні для методів управління характерні такі риси: - вони органічно пов'язані з цільовим призначенням управлінської діяльності як особливого виду практичної реалізації завдань і функцій держави; - виражають владно-організуючий (тобто управлінський) вплив органів виконавчої влади та інших суб'єктів державного управління на відповідні керовані об'єкти; - здійснюються у взаємозв'язках між суб'єктами й об'єктами державного управління; - використовуються суб'єктами державного управління як засоби реалізації закріпленої за ними компетенції і безпосередньо виражають повноваження державно-владного характеру; - завжди мають своїм адресатом відповідні керовані об'єкти (індивідуальні або колективні); - у методах управління у відповідному обсязі виявляється державний (публічний) інтерес; - адміністративно-правова форма опосередкування методів і вияв їх у правових актах управління; - вибір конкретних методів управління прямо залежить не тільки від особливостей організаційно-правового статусу суб'єктів виконавчої влади, а й насамперед від особливостей керованого об'єкта (наприклад, від форми власності, індивідуального або колективного характеру тощо). Отже, методами державного управління є певні способи практичного здійснення органами виконавчої влади та іншими суб'єктами державного управління владно-організуючого впливу на керовані об'єкти, що відповідають характеру й обсягу наданих цим суб'єктам функцій та повноважень (компетенції), а також: особливостям керованих об'єктів.
|
||||||||
|