МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Тема 1.Зміст Розглянуто і схвалено МЕНЕДЖМЕНТ ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ Етапи життєвого циклу організації. Будь-яка організація має циклічний характер розвитку, тобто проходить через певні етапи життєвого циклу (ЖЦ), які визначають характер їх діяльності. Етапи життєвого циклу організації.
з дисципліни: для студентів спеціальностей 5.03050801 «Фінанси і кредит», 5.03050401 «Економіка підприємства», 5.05010201 «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж» Укладач: Алексєєнко О.А. на засіданні циклової комісії Економічних дисциплін “____” _______________ 2013 р. Протокол № ______________ Голова циклової комісії _____________ О.А. Алєксєєнко
2013 р. Вступ.................................................................................................................................3 Тема 1. Сутність, значення та розвиток менеджменту........................................4 Тема 2. Методи менеджменту......................................................................................8 Тема 3. Функції менеджменту..................................................................................12 Тема 4. Організація в системі управління. Функція менеджменту "Організація"...16 Тема 5. Функція менеджменту "Мотивація"............................................................20 Тема 6. Функція менеджменту "Контроль".............................................................24 Тема 7. Рішення у менеджменті................................................................................27 Тема 8. Керівництво та лідерство в організації...........................................................31 Тема 9. Конфлікти в менеджменті..........................................................................35 Тема 10. Організація праці менеджера..........................................................................38 Тема 11. Розвиток особистого менеджменту..........................................44 Список рекомендованої літератури...............................................................................54 Мета викладання навчальної дисципліни «Менеджмент» є формування знань про поняття «управління», «менеджмент», основних завдань та значення менеджменту. Завдання дисципліни «Менеджмент» є навчити студентів оперувати основними термінами дисципліни, вирішувати задачі менеджменту в умовах конкретної виробничої структури. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - значення та задачі менеджменту; - які основні переваги і проблеми розвитку менеджменту в сучасних умовах мають вітчизняні підприємства; - що розуміють під функціями менеджменту; - ознаки, за якими класифікують функції менеджменту; - суть процесу керівництва, його основні стадії; - причини виникнення та етапи розвитку конфліктів. вміти: - правильно вибирати головні напрямки своєї діяльності знаходити рішення складних економічних проблем; - виділяти найраціональніше в менеджменті та застосовувати його для удосконалення на вітчизняних підприємствах; - розробляти графіки виконання управлінських робіт; - планувати свою роботу методом розробки робочого календаря на певний проміжок часу (день, тиждень, декаду, місяць); - застосовувати методики аналізу конфліктів у конкретних ситуаціях; - підготувати та провести ділову зустріч.
|
||||||||||||||||||||||||
|