МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Тема 1.Зміст Розглянуто і схвалено МЕНЕДЖМЕНТ ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ Етапи життєвого циклу організації. Будь-яка організація має циклічний характер розвитку, тобто проходить через певні етапи життєвого циклу (ЖЦ), які визначають характер їх діяльності. Етапи життєвого циклу організації.
з дисципліни: для студентів спеціальностей 5.03050801 «Фінанси і кредит», 5.03050401 «Економіка підприємства», 5.05010201 «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж» Укладач: Алексєєнко О.А. на засіданні циклової комісії Економічних дисциплін “____” _______________ 2013 р. Протокол № ______________ Голова циклової комісії _____________ О.А. Алєксєєнко
2013 р. Вступ.................................................................................................................................3 Тема 1. Сутність, значення та розвиток менеджменту........................................4 Тема 2. Методи менеджменту......................................................................................8 Тема 3. Функції менеджменту..................................................................................12 Тема 4. Організація в системі управління. Функція менеджменту "Організація"...16 Тема 5. Функція менеджменту "Мотивація"............................................................20 Тема 6. Функція менеджменту "Контроль".............................................................24 Тема 7. Рішення у менеджменті................................................................................27 Тема 8. Керівництво та лідерство в організації...........................................................31 Тема 9. Конфлікти в менеджменті..........................................................................35 Тема 10. Організація праці менеджера..........................................................................38 Тема 11. Розвиток особистого менеджменту..........................................44 Список рекомендованої літератури...............................................................................54 Мета викладання навчальної дисципліни «Менеджмент» є формування знань про поняття «управління», «менеджмент», основних завдань та значення менеджменту. Завдання дисципліни «Менеджмент» є навчити студентів оперувати основними термінами дисципліни, вирішувати задачі менеджменту в умовах конкретної виробничої структури. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - значення та задачі менеджменту; - які основні переваги і проблеми розвитку менеджменту в сучасних умовах мають вітчизняні підприємства; - що розуміють під функціями менеджменту; - ознаки, за якими класифікують функції менеджменту; - суть процесу керівництва, його основні стадії; - причини виникнення та етапи розвитку конфліктів. вміти: - правильно вибирати головні напрямки своєї діяльності знаходити рішення складних економічних проблем; - виділяти найраціональніше в менеджменті та застосовувати його для удосконалення на вітчизняних підприємствах; - розробляти графіки виконання управлінських робіт; - планувати свою роботу методом розробки робочого календаря на певний проміжок часу (день, тиждень, декаду, місяць); - застосовувати методики аналізу конфліктів у конкретних ситуаціях; - підготувати та провести ділову зустріч.
|
||||||||||||||||||||||||
|