МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Облік операцій з векселямиОблік розрахунків за іншими операціями Облік розрахунків з підзвітними особами 3. Загальні вимоги до фінансової звітності
ФЗ – бух. звітність, що містить інформацію, про фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітній період. ФЗ складається з балансу, звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до звітів. Стаття наводиться у ФЗ, якщо відповідає таким критеріям: існує ймовірність надходження або вибуття майбутніх економічних вигод (економічна вигода – потенційна можливість отримання підприємством грошових кошів від використання активів); оцінка статті може бут достовірно визначена. Звітним періодом для складання ФЗ є календарний рік. Баланс підприємства складається на кінець останнього дня звітного періоду. Проміжна (місячна, квартальна) звітність, яка охоплює певний період, складається наростаючим підсумком з початку звітного року. Перший звітний період новоствореного підприємства Інформація, яка надається у ФЗ,
1.1. Правове регулювання бухгалтерського обліку та фінансової звітності
Правові засади регулювання, організації, ведення БО та складання фінансової звітності (ФЗ) в У визначає ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в У". Цей Закон поширюється на юридичних осіб, створених відповідно до законодавства У, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності, які зобов'язані вести БО та подавати ФЗ згідно з законодавством. Державне регулювання БО та ФЗ в У здійснюється з метою: створення єдиних правил ведення БО та складання ФЗ, які є обов'язковими для всіх підприємств та гарантують і захищають інтереси користувачів; удосконалення БО та ФЗ. Система нормативного регулювання БО та ФЗ в У представлена п'ятьма рівнями: 1. Закони України 2. Постанови КМУ, Укази Президента 3. П(С)БО, інші нормативно-правові документи з БО та ФЗ, що затверджуються МФУ 4. Нормативно-правові акти (інструкції, положення, вказівки) та методичні рекомендації МФУ та інших органів, що розробляються і затверджуються на основі П(С)БО з урахуванням особливостей і потреб певних видів діяльності 5. Рішення (накази, розпорядження) щодо організації БО та застосування конкретної облікової політики, що приймаються керівництвом підприємства на підставі чотирьох попередніх пакетів нормативно-правового забезпечення гудвіл– перевищення вартості придбання над часткою покупця у справедливій вартості придбаних ідентифікованих активів та зобов’язань на дату придбання (дату, на яку контроль за чистими активами і діяльністю підприємства, що купується, переходить до покупця). Тобто, вартість будь-якого підприємства, взятого в цілому як єдиного майнового господарського комплексу, відрізняється від сукупної вартості його активів та зобов’язань. Іншими словами, між вартістю підприємства та чистою вартістю його майна завжди існує різниця. Ця різниця і є гудвілом, вона може бути позитивною або негативною. Позитивний гудвіл означає, що вартість підприємства перевищує сукупну вартість його активів та зобов’язань через наявність стабільних покупців, визнану ділову репутацію, діяльність у сфері маркетингу та збуту, технічних ноу-хау, ділові зв’язки, досвід управління, рівень кваліфікації персоналу тощо. Таким чином, позитивний гудвіл – це надбавка до ціни, яку сплачує покупець в очікуванні майбутніх економічних вигод. На противагу негативний гудвіл – це свого роду знижка з ціни, яка засвідчує відсутність цих факторів. Читайте також:
|
||||||||
|