Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Взаємозв'язок географії туризму з іншими науками

Географічна наука займається вивченням простору. Існує багато галузевих географій - промисловості, населення, сфери обслуговування і т.д. Географія туризму - одна з роду географічних наук.

Географія туризму відноситься до соціально-економічних наук і спирається на наступні розділи географії:

демографію - знання про еволюцію демографічного та економіко-соціального статусу населення;

економічну географію - знання про економічні ресурси в різних регіонах світу;

країнознавство - знання про господарство континентів та регіонів Землі;

фізичну географію - знання про природні ресурси, які виступають фундаментом для розвитку туризму - кліматичного, оздоровчого та ін;

історичну географію - знання про культуру, історію, які є важливим фактором розвитку культурно-пізнавального туризму;

рекреаційну географію - знання про природні ресурси, які можна використовувати для відпочинку населення.

Географія туризму тісно пов'язана з географічними, соціально-економічними та суспільними науками - політологією, соціологією, природокористуванням, економікою, екологією, ТУРИСТИК, психологією, медициною.

 

 

7 Об’єкт і предмет вивчення географії туризму.

 

Географія туризму - являє собою науку, яка вивчає просторове розміщення туристських ресурсів, фактори, що впливають на розвиток туризму і формування територіальних одиниць туризму - зон, районів, центрів.

Об'єктом географії туризму служить простір соціокультурного середовища.

Предметом географії туризму є вивчення просторових закономірностей розміщення, розвитку і функціонування туристських об'єктів, центрів і зон, напрями туристських потоків у процесі туристської діяльності.

Головні завдання географії туризму полягають у наступному:

виявлення закономірностей утворення туристських центрів та зон;

визначення їх регіональної та міжнародної спеціалізації;

виявлення основних факторів їх розвитку;

опис їх географічного положення та механізму функціонування в конкретних соціально-економічних і природних умовах певних районів і країн;

розробка туристського районування (дослідження умов і факторів, закономірностей і принципів районообразующих-вання);

обгрунтування таксономічної структури туристських утворень;

характеристика туристських ресурсів окремих регіонів і країн;

аналіз національних і регіональних особливостей розвитку туризму.

 

8.Внесок Римської і Манільської конференцій з туризму у розвиток теоретичних засад туризму.

 




Переглядів: 2498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність і особливості поняття “туристичний продукт”. | Чинники розвитку туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.