МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика Світового океануХарактеристика Світового океану РЕ Ф Е РА Т
Учениця 4-Б Торба Аліна Олександрівна
Біла Церква – 2012 Зміст
Р—РјС–СЃС‚.................................................................................................................................................. 2 Характеристика Світового океану................................................................................................ 3 РўРёС…РёР№ океан..................................................................................................................................... 4 Географічне положення та СЂРѕР·РјС–СЂРё....................................................................................... 4 Острови та РјРѕСЂСЏ....................................................................................................................... 4 Рельєф С– ресурси....................................................................................................................... 4 Клімат....................................................................................................................................... 5 Органічний СЃРІС–С‚....................................................................................................................... 6 Атлантичний океан......................................................................................................................... 7 Географічне положення та СЂРѕР·РјС–СЂРё....................................................................................... 7 Острови та РјРѕСЂСЏ....................................................................................................................... 7 Рельєф С– ресурси....................................................................................................................... 7 Клімат....................................................................................................................................... 8 Органічний СЃРІС–С‚....................................................................................................................... 8 Індійський океан............................................................................................................................. 9 Географічне положення С– СЂРѕР·РјС–СЂРё.......................................................................................... 9 Острови та РјРѕСЂСЏ....................................................................................................................... 9 Рельєф С– ресурси....................................................................................................................... 9 Клімат..................................................................................................................................... 10 Органічний СЃРІС–С‚..................................................................................................................... 11 Північний Льодовитий океан................................................................................................... 12 Географічне положення та СЂРѕР·РјС–СЂРё..................................................................................... 12 Острови та РјРѕСЂСЏ..................................................................................................................... 12 Рельєф С– ресурси..................................................................................................................... 12 Клімат..................................................................................................................................... 13 Органічний СЃРІС–С‚..................................................................................................................... 13 Світовий океан — неперервна РІРѕРґРЅР° оболонка Землі, що оточує материки Р№ острови. Загальна площа Світового океану становить 361 млн РєРј2, або майже 71 % земної поверхні. РЈ РЅСЊРѕРјСѓ зосереджено понад 1370 млн РєРј3 РІРѕРґРё, тобто 96,5 % об’єВРјСѓ гідросфери. • Тихий— складає майже половину площі Світового океану Р№ понад половини Р№РѕРіРѕ об’єму; • Атлантичний— складає приблизно 1/4 Світового океану Р·Р° площею та об’ємом; • Індійський — складає близько 1/5 РЎРІС–ВтоВРІРѕРіРѕ океану Р·Р° площею та об’ємом; • Північний Льодовитий — складає лише 1/25 Світового океану Р·Р° площею С– 1/75 Р·Р° об’ємом. Деякі дослідники виділяють п’ятий —Південнийокеан, що омиває береги РђРЅВтаркВтиди. РЈ Світовому океані виділяють Р№РѕРіРѕ складові частини — океани, РјРѕСЂСЏ, затоки, протоки. РЈ деяких випадках назва «заВтока» історично закріпилася Р·Р° водоймами, СЏРєС– Р·Р° С—С… гідрологічним режимом правильніше було Р± називати РјРѕСЂСЏРјРё (МекВСЃРёВканська, Гудзонова, Перська затоки).
Світовий океан має величезні мінеральні, енергетичні та біологічні ресурси. Із РјРѕСЂСЃСЊРєРѕС— РІРѕРґРё отримують Р±СЂРѕРј, магній тощо. Енергетичні ресурси океану — це енергія припливів С– відпливів, хвиль, РјРѕСЂСЃСЊРєРёС… течій. РЈ багатьох країнах працюють припливні електростанції — ПЕС. Більш РїРѕРІВРЅРµ використання енергії РјРѕСЂС–РІ С– океанів — завдання майбутнього. Біологічні ресурси океану — це живі організми, що С—С… людина використовує або може використовувати для власних потреб. Р–РёРІС– організми Світового океану поділяються РЅР° три РѕСЃРЅРѕРІРЅС– РіСЂСѓРїРё: • нектон — організми, що живуть Сѓ товщі РІРѕРґРё Р№ активно пересуваються (СЂРёР±Рё, кальмари, РІРѕСЃСЊРјРёРЅРѕРіРё, дельфіни, кити); • бентос — організми, що живуть РЅР° РґРЅС– океану (водорості, коралові поліпи, РіСѓР±РєРё, РјРѕСЂСЃСЊРєС– Р·С–СЂРєРё, краби).
|
||||||||
|