МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
New YorkPROFESSOR OF MUSIC, THE UNIVERSITY OF CAJJFORNIA Хосе Рибера
«Святая Инесса»
W.W. NORTON and COMPANY • INC-
COPYRIGHT, I947.BY W. W. NORTON & COlvEPANY, INC. NEW YORK, N. Y. PBINXED IN THE UNITED STATES OF AMERICA FOR. THE PUBLISHERS BY THE VAIL-BALLOU PRESS
IN MEMORY OF
ANDRÉ PIRRO (1869 - 1943) A Pioneer of Baroque Music
CONTENTS PREFACE xiii Chapter One RENAISSANCE versus BAROQUE MUSIC 1 Disintegration of Stylistic Unity 1 The Phases of Baroque Music 16 Chapter Two EARLY BAROQUE IN ITALY 20 The Beginnings of the Concertato Style: Gabrieli 20 The Monody: Peri and Caccini 25 Transformation of the Madrigal: Monteverdi 33 The Influence of the Dance on Vocal Music 38 Emancipation o£ Instrumental Music: Frescobaldi 43 The Rise of the Opera: Monteverdi 55 Tradition and Progress in Sacrtd Music 64 Chapter Three EARLY AND MIDDLE BAROQUE IN THE NORTHERN COUNTRIES 71 The Netherlands School and Its English Background 71 English Antecedents: the Abstract Instrumental Style 72 The Netherlands: Sweelinck 74 Germany and Austria in the 17th Century 78 Chorale and Devotional Song 79 Chorale Motet and Chorale Concertato: Schein 83 The Dramatic Concertato: Schüitz 88 Continue Lied, Opera, and Oratorio 97 Instrumental Music: Scheidt, Froberger, and Biber 104
Chapter Four ITALIAN MUSIC OF THE MIDDLE BAROQUE 118 The Bel-Canto Style 118 The Chamber Cantata: Luigi Rossi and Carissimi 120 The Oratorio: Carissimi and Stradclla 123 The Venetian Opera School 128 Instrumental Music: the Bologna School 136
Chapter Five FRENCH MUSIC UNDER THE ABSOLUTISM 141 The Ballet de Cour 141 French Reactions to Italian Opera 147 Comédie-Ballet and Tragédie Lyrique: Lully 151 Cantata, Oratorio, and Church Music 161 nières 164 America 174
Chapter Six ENGLISH MUSIC DURING THE COM-
Chapter Seven LATE BAROQUE: LUXURIANT COUN- The Culmination of Late Baroque Music in Italy 219 The Rise of Tonality 219 Concerto Grosso and Solo Concerto 223 Ensemble Sonata and Solo Sonata 232 Opera Seria and Opera Buffa—Cantata and Sacred Music 239 Late Baroque and Rococo Style in France 247 Ensemble and Clavecin Music 247 Opera and Cantata in France 253
Chapter Eight FUSION OF NATIONAL STYLES: BACH 260 The State of Instrumental Music in Germany before Bach 260 The State of Protestant Church Music before Bach 268 Bach: The Early Period 270 Bach the Organist: Weimar 275 Bach the Mentor: Göthen 282
|
|||||||||
|