Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Менструальний цикл

Дизуричні прояви

Стан сечовиділення

Біль у поперековій ділянці

Система сечовиділення

Блювання

Нудота

1. частота____________________________________________________________________

2. тривалість_________________________________________________________________

3. причини появи_____________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. чи супроводжується блюванням_______________________________________________

5. не турбує__________________________________________________________________

1. частота____________________________________________________________________

2. зв'язок з прийманням їжі чи іншими факторами

3. чи буває блювання натще, чи передує йому нудота, чи приносить полегшення хворому

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. характер блювотних мас(сірий, жовтий, кавовий, кров’янистий)

5. запах(каловий, бродильний,гнилісний)

6. присмак(кислий, затхлий, гіркий)

7. домішки(жовчі,крові слизу, залишки раніше чи щойно вживаної їжі)

Відрижка:

8. частота____________________________________________________________________

9. вираженість(інтенсивна, помірна)

10. повітрям або їжею

11. запах(без особливостей, тухлих яєць,гнилісний, смердючий)

Печія:відсутня, періодична, епізодична, постійна

Випорожнення:

1) частота за добу

2) кількість калових мас(надмірна, помірна, обмежена)

3) схильність до закрепів, проносів

4) кал:

  1. консистенція(оформлений, рідкий, кашоподібний, твердий, «овочевий»)
  2. форма(ковбасо подібна, стрічкоподібна)
  3. колір калових мас(жовто-брунатний, жовтий,дьогтеподібний, сіро-білий)
  4. запах(без особливостей, смердючий, гнилісний)
  5. домішки(слиз, кров, членики або фрагменти глистів)

Порушення акту ковтання:не проявляється, епізодичне, постійне


Здуття живота:
не проявляється, епізодичне, постійне

Надмірне слиновиділення:не проявляється, епізодичне, постійне

 

1. не відчувається

2. за наявності відмічають такі особливості:

A. тривалість___________________________________________________________

B. іррадіація____________________________________________________________

C. причини_____________________________________________________________

_______________________________________________________________________

D. характер прояву(ниючий, нападоподібний, постійний, періодичний)

1. кількість сечі за добу(зменшення, збільшення- вказати приблизну кількість виділеної сечі)______________________________________________________________________

2. частота(звичайна, часті позиви до сечовипускання)

3. порушення співвідношення між денним і нічним сечовиділенням(у нормі 4:1 або 3:1)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. наявність ніктурії

1. болісні відчуття_____________________________________________________________

2. різь при сечовипусканні______________________________________________________

3. затримка сечовиділення______________________________________________________

4. неповне сечовиділення_______________________________________________________

5. колір сечі(світло-жовта, постійно світлий, темний, «колір пива», кров’янистий, «м’ясні помиї»)

6. запах(свіжоскошеної трави, гнилісний, фруктовий)

7. прозорість(прозора, каламутна)

Статева система(у жінок)

1. з якого періоду життя почався менструальний цикл___________________________

_____________________________________________________________________________

2. особливості їх перебігу в минулому та теперішньому періоді(болісні, приблизна к-сть менструальних виділень- помірна, надмірна, незначна)_____________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. тривалість________________________________________________________________

4. регулярність______________________________________________________________

5. в якому віці припинилися__________________________________________________

6. особливості перебігу клімактеричного перебігу(відчуття жару, пітливість, серцебиття, головний біль, запаморочення, нервовість ,психічна неврівноваженість, нудота) ________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Репродуктивна функція:

1. кількість вагітностей________________________________________________________

2. скільки з них закінчилися пологами(особливості перебігу пологового та післяпологового періодів), абортами(причини перепивання вагітності)______________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. наявність передчасних полонів та їх наслідки для метарі та плоду__________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Статеві відчуття:звичайні змінені(зниженні, посилені)

Статеві стосунки:звичайні, знижені, відсутні(при порушені вказати тривалість змін)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Переглядів: 671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Біль у животі | Анамнез життя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.038 сек.