Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вузел С

Направимо вісь Х по реакції R1, а вісь Y – перпендикулярно їй.

Вказуємо всі кути, які будуть необхідні для проецирування:

Кути між R1 і R2 знаходимо з геометричних розмірів цієї конструкції (див. рис. 1а)

З Δ АКС : tg β = АК/ КС = 0,5/4 = 0,125 і β =7°

З Δ ВКС: tg (β + α) = ВК/КС = ¾ = 0,75 і α = 37°

Отже α = 37 – 7 = 30°

Кут між F і вісью Y дорівнює куту β =7°, так як кути з взаємно перпендикулярними сторонами.

3. Спроектувати всі сили та реакції вузла С на вибрані осі, скласти

рівняння рівноваги:

 

Σ Xi = - R1 – R2 cos30° - F1 cos83° = 0 (1)

Σ Yi = – R2 cos60° - F1 cos7° = 0 (2)

З рівняння (2) визначаємо: R2= - F1 cos7°/ cos60° = -10 * 0.99/0.5 = -19.8 Кн

(Знак (-) вказує, що стержень стиснут силою 19,8 кН).

З рівняння (1) визначаємо: R1= - R2 cos30° - F1 cos83° =

= -19.8 * 0.87 – 10*0.12 = 16 кН

Зусилля в стержнях відповідно дорівнюють реакціям:

N1= R1 = 16 Кн (розтяг)

N2= R2 = 19,8 Кн (стискування)

 

Для визначення зусиль в стержнях 3 і 4 вирізаємо вузол D

Для вузла Dповторюємо усі дії з пункта 2.

 


Читайте також:

  1. Вузел D




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.