МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ж.Ж.РуссоДо якої історичної епохи належить життя та педагогічна діяльність а) Відродження; б) Реформації; в) Просвітництва 42. Як Ж.Ж. Руссо відносився до релігії а) визнавав офіційну релігію; б) визнавав “релігію серця”; в) був атеїстом 43.Який з творів Руссо отримав премію Діжонської академії а) “Чи сприяв прогрес у науках і мистецтвах поліпшенню або погіршенню звичаїв?” б) “Про походження нерівності між людьми” в) “Суспільний договір” 44. Який з принципів є ведучим у педагогічній теорії Ж.Ж.Руссо а) наочності; б) культуровідповідності; в)природного вільного виховання 45. Кого, на думку Руссо, необхідно виховувати а) простих людей; б) феодалів та аристократів; в) нікого не слід виховувати, тому що втручання в дитячу природу дає непередбачені наслідки 46.З якою метою Ж.Ж.Руссо пропонує вивозити вихованця за межі міста а) щоб ізолювати його від дурного впливу суспільства; б) щоб розлучити з батьками; в) щоб ніщо не заважало навчанню 47.В який період, на думку Руссо, необхідно розпочинати моральне виховання а) дитинство; б) отроцтво; в) юність 4.Що, на думку Руссо, є основним засобом розумового виховання а) розповіді учителя; б) книги; в) власний досвід вихованця 49.Який метод Руссо вважав ведучим у вихованні дисципліни а) повчання та настанови дорослих; б) фізичні покарання; в) метод “ природних наслідків” 50.Як, на думку Руссо, необхідно виховувати дівчат а) дівчата виховуються так само як і хлопці; б) дівчину необхідно виховувати лише для ведення домашнього господарства; в) дівчат взагалі не слід виховувати 51.Й.Г.Песталоцці – видатний а) німецький педагог; б) чеський педагог; в) швейцарський педагог 52.Й.Г.Песталоцці відкрив першу а) промислову школу для бідних дітей; б) приватну школу для дітей аристократів; в) школу для дітей із вадами психічного розвитку 53.В основі виховання, на думку Песталоцці, має бути а) власний досвід людини; б) продуктивна праця; в) самостійна пізнавальна діяльність 54.Передумовою успіху виховання , на думку Песталоцці, є а) уважне вивчення природи дитини; б) пристосування дитини до навколишнього середовища; в) слідування за природою дитини 55.Й.Г.Песталоцці є засновником а) теорії елементарної освіти; б) теорії природного вільного виховання; в) теорії матеріальної освіти 56.Що, на думку Песталоцці, є найпростішими елементами навчання? а) рука, голова, серце; б) число, форма, назва; в) письмо, читання, лічба 57.Песталоцці був прихильником а) спільного навчання хлопчиків і дівчат в початковій школі; б) окремо навчати хлопчиків від дівчат; в) дівчат взагалі не потрібно навчати 58. Які методи використовував Песталоцці для підтримки дисципліни? а) покарання; б) попередження; в) вседозволеність 59.Мета виховання у Песталоцці а) підготовка людини, яка вміє розумно і прибутково вести свої справи, на заважаючи іншим б) гармонійний розвиток сил і здібностей людини в) виховати людину такою, якою вона була в природному стані, зробити її людиною. 60. Який з творів Песталоцці є підсумковим а) “Лінгард і Гертруда”; б) “Відповіді Песталоцці на дев’ять питань Гербарта”; в) “Лебедина пісня” 61.За своїми філософськими поглядами Гербарт був а) ідеалістом-метафізиком; б) матеріалістом; в) сенсуалістом 62.За своїми педагогічними поглядами Гербарт був послідовником а) Песталоцці; б) Дістервега; в) Руссо 63.Гербарт ввів в педагогіку категорію а) “педагогічна етика”; б) “педагогічний такт”; в) “педагогічне спілкування” 64.Метою морального виховання Гербарт вважав а) формування почуття діяльної любові до людей; б) виховання добрих міркувань і намірів; в) виховання характеру 65.На думку Гербарта, педагогіка має базуватися на а) етиці; б) фізіології; в) психології 66.Гербарт відзначав, що історію педагогіки а) вивчати не потрібно; б) вивчати перед педагогікою; в) вивчати після того, як засвоїли педагогіку 67.Процес виховання у Гербарта складається з трьох частин а) керування, виховуюче навчання, моральне виховання б) фізичне виховання, розумове виховання, моральне виховання в) виховуюче навчання, керування, трудове виховання 68.Яка структура уроку була запропонована Гербартом а) початок, продовження, закінчення б) вступ, вивчення нового матеріалу, закріплення матеріалу, підсумок в) ясність, асоціація, система, метод 69.Які види навчання були запропоновані Гербартом а) описове; б) проблемне; в) аналітичне 70.Які типи шкіл пропонував створити Гербарт а) елементарну; б) гімназію; в) материнську школу 71.Яким чином, на думку Дістервега, можна перетворити суспільство а) шляхом революції; б) через розвиток освіти; в) шляхом мирного обрання нового уряду 72.Як називався журнал, який випускав Дістервег а) “Рейнські листки для виховання і освіти” б) “Загальні рекомендації щодо виховання дітей” в) “Про виховання у німецьких сім’ях” 73.Педагогічні принципи якого педагога втілював в життя Дістервег а) Руссо; б) Песталоцці; в) Локка 74.Одним із принципів виховання у Дістервега є а) самосвідомості; б) самодіяльності; в) саморозвитку 75.Ведучим і незмінним принципом виховання, на думку Дістервега, є а) принцип природовідповідності; б) принцип свободи; в) принцип культуровідповідності 76.Періодом розвитку пам’яті і накопичення уявлень Дістервег називає вік а) від 6 до 9 років; б) від 9 до 14 років; в) від 14 до 16 років 77.Дістервег вважає, що будь-яке навчання повинно базуватися на а) спостереженні та досвіді; б) розвитку природних сил та задатків дітей; в) практичній діяльності 78.Свою дидактику розвиваючого навчання Дістервег виклав у вигляді а) рекомендацій та настанов; б) законів та правил; в) вимог та вказівок 79.На думку Дістервега, система викладання, найпридатніша для початкових шкіл а) догматична; б) оповідна; в) проблемно-пошукова 80.Закінчіть фразу Дістервега: “Учитель для школи – усе одно, що...” а) батько для дитини; б) бджола для квітки; в) сонце для всесвіту
|
||||||||
|