Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаткова: 1,5,6,10,21,24,28,33,34,35.

У 1930 р. в Україні з’являється перший звуковий фільм — документальна стрічка Дзиги Вертова «Симфонія Донбасу», а наступного року глядачі почули голоси акторів у художньому фільмі О.Соловйова «Фронт».

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Значний розвиток в роки війни отримує документальне кіно. Кінооператори здійснили справжній подвиг, донісши людям і залишивши нащадкам безцінні свідчення історії. О.Довженко зняв документальні стрічки “Битва за нашу Радянську Україну", “Перемога на Правобережній Україні".


Документальне кіно -

Хоча українські фільми 1945-53 рр. були обмежені жорсткими канонами «соціалістичного реалізму», їх велику цінність складають високий рівень акторської гри (на екрані в цей час з'являються Михайло Романов, Амвросій Бучма, Дмитро Мілютенко, молодий Сергій Бондарчук) і високофахові роботи кінооператорів («Подвиг розвідника», 1974, режисер Борис Барнет, оператор Данило Демуцький; «Тарас Шевченко», 1951, режисер Ігор Савченко, оператор Данило Демуцький ).

Висновки:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Питання для самоконтролю:

  1. Які особливості українського культурного відродження 20-х років?
  2. Поясніть термін « розстріляне національне відродження» ?
  3. Охарактеризуйте метод соціалістичного реалізму в культурі?
  4. Що таке конструктивізм?
  5. Дайте характеристику мистецтва «школи Бойчука» ?
  6. Дайте порівняльну характеристику першого німого та звукового українського кіно?
  7. О. Довженко та його особливий внесок в розвиток українського кінематографу?

œ
Тема 9. Провідні тенденції розвитку сучасної української культури. Модерн і постмодерн.

(Лекція перша)

План лекції:

  1. Наростання кризових явищ в культурі глобалізованого світу.
  2. Зростання соціально-прагматичного вектору розвитку європейської культури ХХ ст..
  3. Художній світ техногенної цивілізації. Естетика модернізму.

 

 

Основна література:1,2,3,5,6,7,8.

1, 2, 3, 4, 5

 

 

Міні – лексикон: глобалізація, стильовий плюралізм, масова культура, гуманістичні цінності, єдиний духовний простір, інформаційний простір, техніцизм, національна культура.


Читайте також:

  1. Додаткова: 15,16,20,33.
  2. Додаткова: 15,16,20,33.
  3. Додаткова: 15,16,20,33.
  4. Додаткова: 3,16,20,21,26.
  5. Додаткова: 7,22,25,33.
  6. Додаткова:11,12,29.




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Наростання кризових явищ в культурі глобалізованого світу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.