Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Способи установки знаків на автомобільних дорогах

  1. Знаки розміщують на стійках на земляному полотні, на консолях, стійках, прикріплених до масивних  споруд, на арках, рамах, тросах-розтяжках, на пролітних будовах шляхопроводів, порталах тунелів.
  2. Стійки слід розташовувати одна від другої на відстані не більше 50 м.
  3. Стійки слід розташовувати:
    • на бермах, присипаних до узбіччя,
    • на укосах насипу,
    • на смузі відведення за бічною канавою,
    • на узбіччі.
  4. Відстань від ближнього до проїзної частини краю знаку і брівкою земполотна повинна бути 0.5-2.0 м, мал. (на гірських дорогах в обмежених умовах не меншого 1.0 м). Від нижнього краю знаку до кромки проїзної частини відстань 1.5-2.0 м, мал.
  5. Знаки, розташовані з правого боку дороги по ходу руху слід дублювати на її лівій смузі, на розділовій смузі (мал. ) або над проїзною частиною, якщо розташований праворуч знак може бути своєчасно не відмічений водієм із-за поганої видимості або загороджується іншими автомобілями при русі в щільному потоці.  При цьому:
    • знаки не повинні обмежувати видимість дорогі,
    • стійки знаків повинні легко ламатися або зрізатися, не наносячи автомобілю істотних пошкоджень,
    • масивні стійки повинні бути захищені огородженнями.
  6. Великі щити знаків  попередніх вказівок напрямів руху (5.52) і відстаней (5.59) і нестандартних покажчиків слід розташовувати на стійках на присипних бермах до узбіч, на укосах насипів і виїмок. Відстань від ближнього до проїзної частини краю знаку і брівкою земполотна повинне бути 0.5-5.0 м, мал..
  7. Великі щити вказівних знаків рекомендується закріплювати на стійках, встановлених поряд із земляним полотном дорогі, або на укосах насипів і виїмок. Така конструкція стійок дозволяє наблизити знак до проїзної частини. Відстань від ближнього до проїзної частини краю знаку до брівки земполотна повинна бути 0.5-1.0 м. На ділянках, де стійки неможливо встановити на укосах насипу або поряд із земляним полотном, щити знаків підвішують над узбіччями на консолях (мал.). Відстань від нижнього краю щита до рівня кромки проїзної частини не менш 5-5.5 м. (мал.)
  8. На дорогах 1-2 категорій знаки можна встановлювати на арках, рамах, тросах-розтяжках. В межах охоронної зони високовольтних ЛЕП підвіска знаків на тросах розтяжках заборонена. Опори несучих конструкцій повинні розташовуватися на бермі не ближче 0.5 м від брівки дорогі і по осі розділової смуги. Відстань від нижнього краю знаку до  рівня кромки проїзної частини не меншого 5-5.5 м. (мал.).

Переглядів: 3524

Повернутися до змісту: Технічні засоби організації дорожнього руху



 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.