При недостатній видимості, що обмежується боковими перешкодами на кривих в плані, та недостатнім радіусом на вертикальних опуклих кривих, рух з високими швидкостями може привести до ДТП. Максимальна небезпечна швидкість знаходиться з умов екстреного гальмування на початку таких ділянках дороги. Повний шлях S зупинки автомобіля при екстреному гальмуванні з запасом
, (6)
де t1 –час реакції водія, с,
t2 –запізнення гальмівної системи автомобілю, с,
t3 –час зростання уповільнення до максимального значення, с,
– коефіцієнт зчеплення в подовжньому напрямку, ,
i – подовжній ухил,
f – коефіцієнт опору кочення,
l – запас, м.
При визначеній на дорозі обмеженій видимості S рівняння (6) перетворюється в квадратне із рішенням
, (7)
де, , ,
Перемножив v на 3.6 і округлив до десятків, отримаємо максимальну швидкість в км/год для обґрунтування знаку 3.29.
При обґрунтуванні обмеження максимальної швидкості доцільно приймати b = 2-3 с, l = 10 м, f = 0.02-0.04.
Суттєво підвищує безпеку руху керовані дорожні знаки обмеження швидкості із-за несприятливих дорожніх умов. Символ знаку (цифра обмеженої швидкості) міняється автоматично за наявності датчика, що, наприклад, прогнозує швидку ожеледицю, або туман тощо.