Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заборона обгонів

При недостатній видимості, що обмежується різними перешкодами обгони з високими швидкостями на двосмугових дорогах (2, 3, 4 категорій) небезпечні,  що може привести до ДТП. Знаком 3.25, або відповідною дорожньою розміткою (1.1, 1.3, 1.11) обгони забороняють.

Обґрунтування заборони обгонів ТЗОДР виконується порівнянням фактичної видимості Sф і мінімальної видимості Sмін, яка достатня для безпечного обгону. Водій автомобіля 1, що хоче обігнати, оцінює обгін, як безпечний, якщо на початку обгону видимість зустрічного автомобіля 3 достатня для:
1) зміни своєї смуги на зустрічну,
2) об’їзду за час обгону автомобіля 2, який  обганяють, і повертання на свою смугу,
3) певного запасу l13 перед зустрічним автомобілем 3, що швидко наближається.

Мінімальну видимість знаходять як суму шляху обгону Sоб за час обгону tоб, запасної відстані l13 до зустрічного автомобіля в момент закінчення обгону, та шляху Sзус, що пройшов зустрічний автомобіль по своїй смузі за час обгону.  Таким чином

,                                              (6)

деv1швидкість автомобіля, що обганяє, м/с,
v3швидкість зустрічного автомобіля, м/с.

При обґрунтуванні заборони обгонів доцільно приймати швидкість v1 автомобіля 1 на 20-30% вище розрахункової швидкості для даної дороги, швидкість vз зустрічного автомобіля 3 - рівній розрахунковій швидкості, час обгону 10 с, запас .

Наприклад, для дороги 3-ої категорії з розрахунковою швидкістю 100 км/год (28 м/с)

ДБН В.2.3-4-2000 «Автомобільні дороги» суттєво занижує нормативну найменшу видимість зустрічного автомобіля величиною 350 м. Обґрунтовується ця величина схемою перерваного обгону, в якій водій автомобіля 1 в разі небезпеки не закінчує обгін, а повертається на свою смугу. Для цього він гальмує і пропускає вперед автомобіль 2, якій не зміг обігнати. А своя смуга може вже бути зайнята автомобілем 4, якій на початку цього невдалого обгону був позаду за автомобілем 1, але вже догнав автомобіль 2 і дистанція між автомобілями 4 та 1 може бути вже мала для повернення автомобіля 1. Такі маневри на двох-смуговій дорозі небезпечні і часто приводять до ДТП.

Переглядів: 4522

Повернутися до змісту: Технічні засоби організації дорожнього руху



 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.