Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Види дорожньої розмітки і її призначення

Розмітка – лінії, написи і інші позначення на проїзній частині і елементах дорожніх споруд, що встановлюють порядок руху або інформують водіїв і пішоходів про умови руху.

Розмітка – складова частина загальної схеми організації руху, тому необхідно, щоб вона відповідала встановлюваним на дорозі знакам, світлофорам і іншим технічним засобам організації руху.

Розмітка ділиться на горизонтальну і вертикальну.

Горизонтальна розмітка (ГР) наноситься на дорожнє покриття у вигляді подовжніх і поперечних ліній і інших видів розмітки: острівці, написи, вказівні стріли. ГР, як правило, застосовується на дорогах з вдосконаленими покриттями з інтенсивністю руху більше 1000 авт/добу. В населених пунктах ГР повинна застосовуватися на швидкісних дорогах, магістральних вулицях, на вулицях з рухом суспільного транспорту.

Вертикальна розмітка наноситься у вигляді ліній на елементи дорожніх споруд, що представляють небезпеку для руху з метою попередження наїзду на них транспортних засобів.

Наявність і параметри розмітки на проїзній частині впливають на психічну та фізіологічну напруженість водія. Прагнення водія підтримувати цю напруженість на оптимальному рівні примушує його вибирати відповідну цій меті швидкість і траєкторію руху.

Наприклад, водій вибирає таку швидкість руху, при якій частота мигтіння штрихів і ліній переривистої розмітки не перевищує 3-х герц. Найбільший вплив на режим руху надає розмітка із співвідношенням довжини штриха до розриву 1:1, а якнайменше 1:3. Таким чином, для зниження швидкості збільшують частоту мигтіння за рахунок зниження загальної довжини штриха і розмітки.

Переглядів: 4428

Повернутися до змісту: Технічні засоби організації дорожнього руху



 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.