Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Технічні засоби організації дорожнього руху. Сучасна класифікація

Безпека, зручність і ефективність ДР на вулично-дорожній мережі забезпечуються двома основними напрямками:

  • архітектурно-планувальними заходами (будівництво і реконструкція вулиць, доріг, перетинів, площ, пішохідних переходів і т.п.)
  • організацією руху (введення одностороннього руху, кругового руху на площах, організація пішохідних зон і вулиць, автомобільних стоянок, зупинок суспільного транспорту – всі ці завдання вирішуються із застосуванням ТЗОДР).

Методи першої групи вивчаються в курсах проектування доріг, другою – в курсах організації ДР.

Організація руху здійснюється із застосуванням ТЗ:

  • дорожніх знаків,
  • дорожньої розмітки,
  • засобів світлофорного регулювання,
  • дорожніх огороджень,
  • направляючих пристроїв.

Класифікація ТЗ по їх призначенню включає дві групи:

  • ТЗ, що безпосередньо впливають на транспортні і пішохідні потоки і формують необхідні режими руху і параметри цих режимів (траєкторії, швидкості, прискорення, інтервали, дистанції),
  • ТЗ, що забезпечують роботу ТЗ першої групи по заданому алгоритму (контролери, детектори транспорту, засоби обробки і передачі інформації, устаткування пунктів АСУД, засоби диспетчерського зв'язку).

Характер дії таких ТЗ першої групи, як дорожні знаки і дорожня розмітка, дорожні огорожі і направляючі пристрої, забезпечують постійний режим, порядок руху. Змінити режим руху можна лише замінивши відповідне ТЗ (знак, розмітку).

Режим руху – закономірна зміна в часі і просторі таких характеристик руху як траєкторія, швидкість, прискорення, інтервали і дистанції між транспортними засобами і між учасниками руху.

Дію світлофорів і керованих дорожніх знаків забезпечують змінний порядок руху. Робота саме цих ТЗ вимагає застосування ТЗ другої групи. Самі дорожні контролери підрозділяються на контролери локального і системного управління. Контролери забезпечують або жорстке (з незмінною програмою), або, за наявності зворотного зв'язку (детектори транспорту), адаптивне управління.

Управління може бути ручним, автоматичним або автоматизованим. При ручному і автоматизованому управлінні використовуються засоби телевізійного спостереження, телефонного зв'язку, різні засоби відображення інформації.

Переглядів: 4048

Повернутися до змісту: Технічні засоби організації дорожнього руху



 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.