Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Експертиза смакових товарів: чаю, кави

Цільова спрямованість: ознайомити студентів з порядком і правилами експертизи смакових товарі.

1. Експертиза чаю

1.1. Основні критерії якості. Вид чаю: байховий(чорний та зелений), пресований плитковий (чорний, зелений), кирпичний (чорний, зелений), швидкорозчинний. Органолептичні показники: зовнішній вигляд, аромат і смак, настій, колір розвареного листа.

1.2. Пакування та маркування. Байховий чай випускають у пачках і коробках масою нетто 25, 50, 75, 100, 125 г та в пакетах для разової заварки – 2 і 3 г. упаковка: внутрішня (підпергамент або папір марки «Г») і зовнішня (каширована алюмінієва фольга, ламінірована фольга) з наступною обклейкою пачки етикеткою. Пакування чаю для одноразової варки масою нетто 2 г і 3 г складається з пористого паперу, що не розмакає у воді, і зовнішньо захисного пакетика. Пакуються вони по 5 штук (маса 2 г) та по 50…100 штук (маса 3 г) у пачки з целофану. Чай фасують також у художньо оформлені жерстяні, скляні, дерев’яні та пластмасові чайниці.

Розфасований байховий та плитковий чай у споживній тарі укладається у фанерні та гофрокартонні ящики, які вистилаються чистим обгортковим папером. Кожна упаковка розфасованого чаю обклеюється етикетковою бандероллю.

Розфасований чай у споживній та транспортній тарі маркується з позначенням товарного знаку, найменування виготувача, назва продукту, маси нетто, терміну вживання, стандарту.

1.3. Відбір зразків для дослідження. Виборку з різних місць партії відбирають з 5% ящиків, але не менше 2 ящиків. Загальну пробу відбирають по 2 упаковки з кожного відкритого ящика, її переміщують і беруть середню пробу масою нетто 1,3 кг.

1.4.    Транспортування та зберігання. Транспортують чай усіма видами транспорту критими транспортними засобами відповідно до вимог правил перевезення вантажу. Транспортні засоби повинні бути чистими, критими, не зараженими шкідниками. Гарантійний термін зберігання до 8 місяців з дня пакування за температури +10…150С  та вологості повітря не більше 70%.

2.    Експертиза кави

2.1. Основні критерії якості. Види: кава в зернах, кава молота, кава молота з домішкою цикорію, кава розчинна. Органолептичні: зовнішній вигляд / рівномірно смажені зерна коричневого кольору, з матовою або блискучою поверхнею /, смак і запах / приємні, з різними відтінками: кислуватим, в’яжучим, гіркуватим /,аромат / тонкий і яскраво виражений /. Вологість - до 6%.

2.2.    Пакування та маркування. Кава в зернах упаковується у чотиришарові паперові мішки, що вкладаються в джутові та тканинні мішки, ящики дощаті, фанерні, вистелені двома шарами паперу. Також упаковуються у пачки з картону або паперу з внутрішнім полімерним покриттям, у пакети з комбінованих термозварних полімерних матеріалів, у металеві банки без вакууму.

Маркування:найменування виготувача, товарний знак, назва і сорт кави, маса нетто, дата виробництва, стандарт, термін зберігання.
Усі пакувальні матеріали і тара повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху. Вимоги до приміщень зберігання: з повітрообміном, не заражені шкідниками. Термін зберігання 3…6 місяців за вологості не більше 75%.

2.3. Відбір зразків для досліджень.  Складаючи загальну пробу з кожної одиниці транспортної тари, відбираються крапкові проби масою по 0,2 кг. Пробу має бути складено не менше як з 1,5 кг.

2.4.    Особливості експертизи чаю та кави. Це – імпортовані товари, оскільки ці продукти в Україні не вирощуються. Тому всі партії чаю та кави повинні проходити через митну службу і обов’язково сертифікуватися країною-імпортером.

Товари цієї групи делікатесні та дорого коштують, а тому привабливі  для фальсифікації. Їх необхідно для захисту вітчизняного споживача контролювати на вміст специфічних для них речовин / кофеїну, та ін./.

Переглядів: 4263

Повернутися до змісту: Товарознавство продовольчих товарів



 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.