МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Кодекс про адміністративні правопорушення складається з п'яти розділів.Джерела адміністративного права. Основними джерелами і формами адміністративного права є нормативно-правові акти держави, які можна поділити на дві групи: закони і підзаконні нормативно-правові акти вищих органів законодавчої і виконавчої влади. Найважливішими джерелами цієї галузі права є: 1) Конституція України яка визначає систему органів виконавчої влади та основні принципи виконавчо-розпорядчої діяльності; 2) кодекси: Митний кодекс, Кодекс України про адміністративні правопорушення; 3) органічні і звичайні поточні закони, що регулюють основні аспекти виконавчо-розпорядчої діяльності; 4) Укази Президента, Постанови Кабінету Міністрів: статути, правила, регламенти, положення, інструкції, які видаються на підставі закону і визначають правовий статус посадових осіб, державних службовців і громадян. Всі вони мають характер нормативно-правових актів. Особливість цих актів полягає в тому, що вони регулюють адміністративні правовідносини, адміністративну відповідальність і охороняють правопорядок і порядок управління різними сферами державного і громадянського життя або громадянського суспільства. Оскільки адміністративне право врегульовує дуже широкий комплекс відносин і являє собою величезну кількість нормативних актів, то ця галузь права не кодифікована і створення Адміністративного кодексу є актуальною і надзвичайно складною проблемою. Всі норми адміністративного права можна поділити на норми адміністративно-публічного права, які стосуються регулювання між державою та юридичними особами, які не належать до іноземної держави і норми адміністративно-приватного права, які регулюють правовідносини між державою та фізичними особами (громадянами). В цілому норми адміністративного права мають публічний і публічно-приватний характер. Адміністративне право визначає також діяння, які є адміністративними правопорушеннями і які стягнення належить застосовувати до осіб, що їх скоїли. Ця частина норм систематизована у Кодексі про адміністративні правопорушення (КпАП), прийнятий 7.12. 1984 р. як законодавчий акт, що об'єднує та систематизує норми адміністративного права, які регламентують суспільні відносини, пов'язані із запобіганням адміністративним правопорушенням і боротьбою з ними. Розділ І. Загальні положення. Тут визначені завдання законодавства про адміністративні правопорушення, його чинність І тощо. Розділ II. Адміністративне правопорушення і адміністративна відповідальність. Включає Загальну і Особливу частини. У Загальній частині дано поняття адміністративного правопорушення, поняття і види адміністративних стягнень тощо. Особлива частина визначає діяння, що визнаються адміністративними правопорушеннями в конкретних сферах адміністративних відносин і стягнення, які повинні застосовуватись до осіб, що їх скоїли. Розділ III. Визначає систему і компетенцію органів, уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення. Розділ IV. Визначає порядок притягнення до адміністративної відповідальності. Розділ V. Визначає порядок виконання постанов про накладення адміністративних стягнень. На даний час в Україні немає Адміністративного кодексу, і тому проблема кодифікації адміністративного законодавства остаточно ще не вирішена. Вона вирішена лише частково шляхом кодифікації норм про адміністративні правопорушення. Проте в 20-ті роки був цікавий досвід створення і функціонування Адміністративного кодексу УСРР (до речі, єдиного подібного кодексу в усіх радянських республіках). Адміністративний кодекс було затверджено другою сесією ВУЦВК десятого скликання 12 жовтня 1927 р. і введено дію з 1 лютого 1928 р. з одночасним скасуванням 55 актів республіканського законодавства. Він містив 528 статей, які групувалися у 15 розділах: І. Загальні положення; II. Адміністративні акти; III. Заходи адміністративного впливу; IV. Інші адміністративні заходи примусового характеру; V. Трудова повинність по попередженню стихійних лих і боротьби з ними; VI. Обов'язки населення по охороні громадського порядку; VII. Громадянство УСРР, порядок його набуття і втрати; VIII. Реєстрація і облік руху населення; IX. Товариство, союзи, клуби, з'їзди, зібрання, вуличні походи, маніфестації; X. Правила про культи; XI. Публічні видовища, веселощі та ігри; XII. Користування державним флагом УСРР і печатками; XIII. Нагляд адміністративних органів у галузі промисловості; XIV. Нагляд адміністративних органів у галузі торгівлі; XV. Порядок оскарження дій адмі ністративних органів. Після прийняття Адміністративного кодексу в нього регуляр но вносилися зміни й доповнення, але згодом він став гальмом для адміністративної сваволі і без офіційі скасування наприкінці 30-х років перестав застосовуватися.
|
||||||||
|