Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контрольно – наглядове.

Переконання, і примусє методами державного управління.

АДМІНІСТРАТИВНЕ ПЕРЕКОНАННЯ - це активний, си­стематичний вплив уповноважених державних органів на свідомість і поведінку суб'єктів адміністративних пра­вовідносин, з метою виховання у них внутрішньої потреби, звички дотримання правових норм.

Метод переконання є основним засобом державного управління.

Способи переконання:

- роз'яснення рішень державних органів і шляхів їх реалізації;

- обмін досвідом практичної діяльності, що дозволяє пропагу­вати передовий досвід, викривати недоліки та намічати заходи по їх усуненню;

- проведення нарад, семінарів, інструктажів тощо;

- застосування заохочень за досягнення в роботі.

Переконаннявиявляється у використанні пояснювальних, вихов­них, організаційних, заохочувальних заходів для формування волі владного суб'єкта чи її перетворення у волю підвладних. Саме переко­нання формує правосвідомість, внутрішню готовність до сприйняття пі виконання загальнообов'язкових велінь.

Змістом виконавчо-розпорядчої діяльності є державне управління всіма сферами суспільного життя.

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРИМУС - це вольовий вплив уповноважених державних органів на свідомість і поведін­ку суб'єктів адміністративних правовідносин, з метою спо­нукання їх до дотримання правових норм і виконання по­кладених на них обов'язків.

У державному управлінні адміністративний примус має до­поміжний характер. Він виступає засобом зміцнення законності та правопорядку, засобом виховання громадян.

Поряд із кримінально-правовим, цивільно-правовим тощо, адміністративний примус є одним із видів державного примусу.

Види (заходи) адміністративного примусу визначаються законодавче і поділяються на три групи:

1. Заходи адміністративного (присікання) припинення:

а) затримання, тобто короткочасне обмеження особистої свободи з метою припинення порушення строком до 3 годин;

б) привід та офіційна пересторога про недопустимість антигро­мадської поведінки, що застосовуються до осіб у випадку, якщо вони добровільно не з'являються за викликом до органів міліції:

в) вказівка порушникові на протиправність його дій і вимога негайного припинення їх;

г) вилучення майна, документів, що можуть стати об'єктами адмі­ністративних правопорушень, або перебувають у неправомірному володінні, чи є речовими доказами;

д) тимчасове відсторонення працівників від виконання робіт з метою запобігання шкідливим наслідкам певних виробничих функцій;

ж) огляд осіб і речей за наявності інформації про можливість скоєн­ня правопорушення;

з) перевірка документів, що посвідчують особу;

і) застосування заходів фізичного впливу та спецзаходів, зокрема наручників, зв'язування, дубинки (забороняється застосування цих заходів до жінок з ознаками вагітності, малолітніх, осіб похилого віку та інвалідів).

2. Заходи адміністративного попередженнязастосовуються з метою запобігання адміністративним правопорушенням, попередження та боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями, сільськогоспо­дарськими шкідниками. Серед них: закриття окремих ділянок кордо­ну; заборона в'їзду та ввезення (вивезення) вантажів, карантин, припинення руху транспортних засобів; адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі.

3. Адміністративні стягнення,тобто передбачені санкціями адмі­ністративних норм примусові заходи, що застосовуються внаслідок порушення адміністративних заборон. Вони є формою осуду поведін­ки порушника та обмеження його правових інтересів. Серед них: попередження, сплатне вилучення предмета, конфіскація предмета, позбавлення спеціального права, наданого громадянинові, виправні роботи, арешт.

У цілому адміністративне право складається з двох частин — Загальної і Особливої.

Загальна частинаадміністративного права визначає: основні принципи державного управління, правове положення суб'єктів, його форми і методи виконавчо-розпорядчої діяль­ності, способи забезпечення законності та дисципліни в держав­ному управлінні тощо.

Особливу частинуадміністративного права утворюють норми, що врегульовують порядок управління окремими галузями народ­ного господарства (промисловістю, транспортом, капітальним будів­ництвом, зв'язком тощо), соціальним розвитком і культурою (освітою, наукою тощо), адміністративно-політичною діяльністю та міжгалузевим державним управлінням (у галузі планування, ма­теріально-технічного постачання, ціноутворення тощо).


Читайте також:

  1. Державна контрольно-ревізійна служба і її функції у фінансово - господарському контролі
  2. Державної контрольно-ревізійної служби в Україні
  3. Електронний контрольно-касовий
  4. ЕТАП 8. ПІДГОТОВКА КОНТРОЛЬНОГО ТЕКСТУ ЕКСКУРСІЇ
  5. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  6. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  7. Завдання та функції Державної контрольно-ревізійна служби у здійсненні фінансового контролю
  8. Завдання, функції, організаційна структура контрольно-ревізійної служби
  9. Загальна побудова організації контрольного процесу в умовах автоматизованої обробки інформації
  10. Загальний вигляд електронних контрольно-касових апаратів
  11. Загальні відомості про контрольно – вимірювальні прилади автомобілів
  12. І. Теоретичні питання контрольної роботи




Переглядів: 1252

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна характеристика адміністративного права. | Кодекс про адміністративні правопорушення скла­дається з п'яти розділів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.