МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контрольно – наглядове.Переконання, і примусє методами державного управління. АДМІНІСТРАТИВНЕ ПЕРЕКОНАННЯ - це активний, систематичний вплив уповноважених державних органів на свідомість і поведінку суб'єктів адміністративних правовідносин, з метою виховання у них внутрішньої потреби, звички дотримання правових норм. Метод переконання є основним засобом державного управління. Способи переконання: - роз'яснення рішень державних органів і шляхів їх реалізації; - обмін досвідом практичної діяльності, що дозволяє пропагувати передовий досвід, викривати недоліки та намічати заходи по їх усуненню; - проведення нарад, семінарів, інструктажів тощо; - застосування заохочень за досягнення в роботі. Переконаннявиявляється у використанні пояснювальних, виховних, організаційних, заохочувальних заходів для формування волі владного суб'єкта чи її перетворення у волю підвладних. Саме переконання формує правосвідомість, внутрішню готовність до сприйняття пі виконання загальнообов'язкових велінь. Змістом виконавчо-розпорядчої діяльності є державне управління всіма сферами суспільного життя. АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРИМУС - це вольовий вплив уповноважених державних органів на свідомість і поведінку суб'єктів адміністративних правовідносин, з метою спонукання їх до дотримання правових норм і виконання покладених на них обов'язків. У державному управлінні адміністративний примус має допоміжний характер. Він виступає засобом зміцнення законності та правопорядку, засобом виховання громадян. Поряд із кримінально-правовим, цивільно-правовим тощо, адміністративний примус є одним із видів державного примусу. Види (заходи) адміністративного примусу визначаються законодавче і поділяються на три групи: 1. Заходи адміністративного (присікання) припинення: а) затримання, тобто короткочасне обмеження особистої свободи з метою припинення порушення строком до 3 годин; б) привід та офіційна пересторога про недопустимість антигромадської поведінки, що застосовуються до осіб у випадку, якщо вони добровільно не з'являються за викликом до органів міліції: в) вказівка порушникові на протиправність його дій і вимога негайного припинення їх; г) вилучення майна, документів, що можуть стати об'єктами адміністративних правопорушень, або перебувають у неправомірному володінні, чи є речовими доказами; д) тимчасове відсторонення працівників від виконання робіт з метою запобігання шкідливим наслідкам певних виробничих функцій; ж) огляд осіб і речей за наявності інформації про можливість скоєння правопорушення; з) перевірка документів, що посвідчують особу; і) застосування заходів фізичного впливу та спецзаходів, зокрема наручників, зв'язування, дубинки (забороняється застосування цих заходів до жінок з ознаками вагітності, малолітніх, осіб похилого віку та інвалідів). 2. Заходи адміністративного попередженнязастосовуються з метою запобігання адміністративним правопорушенням, попередження та боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями, сільськогосподарськими шкідниками. Серед них: закриття окремих ділянок кордону; заборона в'їзду та ввезення (вивезення) вантажів, карантин, припинення руху транспортних засобів; адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі. 3. Адміністративні стягнення,тобто передбачені санкціями адміністративних норм примусові заходи, що застосовуються внаслідок порушення адміністративних заборон. Вони є формою осуду поведінки порушника та обмеження його правових інтересів. Серед них: попередження, сплатне вилучення предмета, конфіскація предмета, позбавлення спеціального права, наданого громадянинові, виправні роботи, арешт. У цілому адміністративне право складається з двох частин — Загальної і Особливої. Загальна частинаадміністративного права визначає: основні принципи державного управління, правове положення суб'єктів, його форми і методи виконавчо-розпорядчої діяльності, способи забезпечення законності та дисципліни в державному управлінні тощо. Особливу частинуадміністративного права утворюють норми, що врегульовують порядок управління окремими галузями народного господарства (промисловістю, транспортом, капітальним будівництвом, зв'язком тощо), соціальним розвитком і культурою (освітою, наукою тощо), адміністративно-політичною діяльністю та міжгалузевим державним управлінням (у галузі планування, матеріально-технічного постачання, ціноутворення тощо). Читайте також:
|
||||||||
|