Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольно – наглядове.

Переконання, і примусє методами державного управління.

АДМІНІСТРАТИВНЕ ПЕРЕКОНАННЯ - це активний, си­стематичний вплив уповноважених державних органів на свідомість і поведінку суб'єктів адміністративних пра­вовідносин, з метою виховання у них внутрішньої потреби, звички дотримання правових норм.

Метод переконання є основним засобом державного управління.

Способи переконання:

- роз'яснення рішень державних органів і шляхів їх реалізації;

- обмін досвідом практичної діяльності, що дозволяє пропагу­вати передовий досвід, викривати недоліки та намічати заходи по їх усуненню;

- проведення нарад, семінарів, інструктажів тощо;

- застосування заохочень за досягнення в роботі.

Переконаннявиявляється у використанні пояснювальних, вихов­них, організаційних, заохочувальних заходів для формування волі владного суб'єкта чи її перетворення у волю підвладних. Саме переко­нання формує правосвідомість, внутрішню готовність до сприйняття пі виконання загальнообов'язкових велінь.

Змістом виконавчо-розпорядчої діяльності є державне управління всіма сферами суспільного життя.

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРИМУС - це вольовий вплив уповноважених державних органів на свідомість і поведін­ку суб'єктів адміністративних правовідносин, з метою спо­нукання їх до дотримання правових норм і виконання по­кладених на них обов'язків.

У державному управлінні адміністративний примус має до­поміжний характер. Він виступає засобом зміцнення законності та правопорядку, засобом виховання громадян.

Поряд із кримінально-правовим, цивільно-правовим тощо, адміністративний примус є одним із видів державного примусу.

Види (заходи) адміністративного примусу визначаються законодавче і поділяються на три групи:

1. Заходи адміністративного (присікання) припинення:

а) затримання, тобто короткочасне обмеження особистої свободи з метою припинення порушення строком до 3 годин;

б) привід та офіційна пересторога про недопустимість антигро­мадської поведінки, що застосовуються до осіб у випадку, якщо вони добровільно не з'являються за викликом до органів міліції:

в) вказівка порушникові на протиправність його дій і вимога негайного припинення їх;

г) вилучення майна, документів, що можуть стати об'єктами адмі­ністративних правопорушень, або перебувають у неправомірному володінні, чи є речовими доказами;

д) тимчасове відсторонення працівників від виконання робіт з метою запобігання шкідливим наслідкам певних виробничих функцій;

ж) огляд осіб і речей за наявності інформації про можливість скоєн­ня правопорушення;

з) перевірка документів, що посвідчують особу;

і) застосування заходів фізичного впливу та спецзаходів, зокрема наручників, зв'язування, дубинки (забороняється застосування цих заходів до жінок з ознаками вагітності, малолітніх, осіб похилого віку та інвалідів).

2. Заходи адміністративного попередженнязастосовуються з метою запобігання адміністративним правопорушенням, попередження та боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями, сільськогоспо­дарськими шкідниками. Серед них: закриття окремих ділянок кордо­ну; заборона в'їзду та ввезення (вивезення) вантажів, карантин, припинення руху транспортних засобів; адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі.

3. Адміністративні стягнення,тобто передбачені санкціями адмі­ністративних норм примусові заходи, що застосовуються внаслідок порушення адміністративних заборон. Вони є формою осуду поведін­ки порушника та обмеження його правових інтересів. Серед них: попередження, сплатне вилучення предмета, конфіскація предмета, позбавлення спеціального права, наданого громадянинові, виправні роботи, арешт.

У цілому адміністративне право складається з двох частин — Загальної і Особливої.

Загальна частинаадміністративного права визначає: основні принципи державного управління, правове положення суб'єктів, його форми і методи виконавчо-розпорядчої діяль­ності, способи забезпечення законності та дисципліни в держав­ному управлінні тощо.

Особливу частинуадміністративного права утворюють норми, що врегульовують порядок управління окремими галузями народ­ного господарства (промисловістю, транспортом, капітальним будів­ництвом, зв'язком тощо), соціальним розвитком і культурою (освітою, наукою тощо), адміністративно-політичною діяльністю та міжгалузевим державним управлінням (у галузі планування, ма­теріально-технічного постачання, ціноутворення тощо).


Читайте також:

  1. Державна контрольно-ревізійна служба і її функції у фінансово - господарському контролі
  2. Державної контрольно-ревізійної служби в Україні
  3. Електронний контрольно-касовий
  4. ЕТАП 8. ПІДГОТОВКА КОНТРОЛЬНОГО ТЕКСТУ ЕКСКУРСІЇ
  5. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  6. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  7. Завдання та функції Державної контрольно-ревізійна служби у здійсненні фінансового контролю
  8. Завдання, функції, організаційна структура контрольно-ревізійної служби
  9. Загальна побудова організації контрольного процесу в умовах автоматизованої обробки інформації
  10. Загальний вигляд електронних контрольно-касових апаратів
  11. Загальні відомості про контрольно – вимірювальні прилади автомобілів
  12. І. Теоретичні питання контрольної роботи




Переглядів: 1315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна характеристика адміністративного права. | Кодекс про адміністративні правопорушення скла­дається з п'яти розділів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.