МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Державна контрольно-ревізійна служба і її функції у фінансово - господарському контроліДержавна контрольно-ревізійна служба здійснює фінансово-господарський контроль організацій, що фінансуються з бюджету, шляхом проведення ревізій і тематичних перевірок витрачання засобів відповідно до затверджених кошторисів, а також збереження державної власності, дотримання законодавства і нормативних актів в їх діяльності. Законом України про державну контрольно-ревізійну службу передбачено створення її при Міністерстві фінансів України у складі Головного контрольно-ревізійного управління України, контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійних підрозділів (відділів, груп) в районах, містах і районах міст. Головне завдання державної контрольно-ревізійної служби — здійснення державного контролю за витрачанням засобів і матеріальних цінностей, їх збереженням, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і звітності в міністерствах, відомствах, державних комітетах і державних фондах, бюджетних установах, а також на підприємствах і в організаціях, які одержують кошти з бюджетів всіх рівнів і державних валютних фондів, представлення пропозицій по усуненню виявлених недоліків і порушень нормативних актів і попередження їх в подальшій діяльності. Державна контрольно-ревізійна служба має централізовану організаційну структуру. Головне контрольно-ревізійне управління України очолює заступник міністра фінансів України, що призначається Кабінетом Міністрів України. Керівників регіональних контрольно-ревізійних управлінь і підрозділі призначають вищестоящі керівники у порядку підлеглості. Структурні підрозділи контрольно-ревізійної служби є юридичними особами, мають самостійні кошториси, розрахункові та інші рахунки в банках. Функції державної контрольно-ревізійної служби полягають в проведенні ревізій і перевірок фінансової діяльності, стану збереження засобів і матеріальних цінностей, достовірності обліку і звітності в міністерствах, відомствах, організаціях і на підприємствах, які містяться за рахунок державного бюджету. У її функції також входить проведення ревізій і перевірок правильності витрачання державних коштів на утримання місцевих органів державної виконавчої влади, установ і організацій, що діють за кордоном і що фінансуються з державного бюджету, контроль повноти оприбутковування, використання і збереження валютних засобів, перевірка виконання рішень за наслідками проведених ревізій. Важливою функцією державної контрольно-ревізійної служби є складання нормативно-методичних документів по проведенню контрольно-ревізійної роботи, узагальнення досвіду цієї роботи і розширення його в контрольно-ревізійних підрозділах. Головне контрольно-ревізійне управління України і його підрозділу мають право: · в процесі ревізії проводити інвентаризацію фактичної наявності грошей, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції і др.; · безперешкодного доступу на склади, в сховища, виробничі та інші приміщення для обстеження їх з питань, пов'язаних з ревізією; · припиняти операції на рахунках в банках і інших фінансово-кредитних установах у випадках, коли керівництво об'єкту, що ревізується, перешкоджає виконанню контрольно-ревізійних процедур; · привертати на договірних початках кваліфікованих фахівців для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних і інших робіт, контрольних запусків сировини, матеріалів у виробництво, контрольних аналізів сировини, матеріалів, готової продукції, інших контрольно-ревізійних процедур з оплатою за рахунок спеціально передбачених для цього засобів; · вимагати від керівників об'єктів проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, засобів і розрахунків, що ревізуються, у разі потреби опечатувати каси і касові приміщення, склади, архіви, а у разі виявлення підробок, інших зловживань вилучати необхідні документи на строк до закінчення ревізії або перевірки, залишаючи в справах акт вилучення і копії або реєстри вилучених документів; · одержувати від Національного банку України і його установ, комерційних банків і інших кредитних установ необхідні відомості, копії документів, довідки про банківські операції і залишки засобів на рахунках об'єктів, які ревізуються або перевіряються, а від інших підприємств і організацій, зокрема недержавних форм власності, — довідки і копії документів про операції і розрахунки з об'єктом, що ревізується; · одержувати від посадових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що ревізуються, письмові пояснення з питань, що виникають в ході ревізії; · пред'являти керівникам і іншим посадовцям об'єктів вимоги, що ревізуються, по усуненню виявлених порушень законодавства з питань збереження і використання державної власності і фінансів, вилучати до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо одержані підприємствами кошти і позики використовуються з порушенням чинного законодавства; · стягати в дохід засоби, одержані за незаконними угодами, без встановлених законом підстав; · накладати у випадках, передбачених законодавством, на керівників і інших службових осіб підприємств адміністративні стягнення; · застосовувати до підприємств і суб'єктів підприємницької діяльності фінансові санкції, передбачені законодавством по оподаткуванню. Ревізії, контрольні перевірки здійснюють на підставі розпорядливого документа, підписаного начальником підрозділу контрольний - ревізійної служби в районі, місті. За ініціативою державної контрольний - ревізійної служби ревізія підприємства, установи, організації проводиться не частіше за один раз на рік. За дорученням правоохоронних органів ревізію проводять у будь-який час. Скарги на дії ревізорів розглядаються і розв'язуються керівниками підрозділів державної контрольно-ревізійної служби. Подача скарги не припиняє оскарженої дії посадовців державної контрольно-ревізійної служби. Органи державної контрольний - ревізійної служби проводять ревізії і перевірки суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності по ухвалі правоохоронних органів. Ці ж органи надають допомогу ревізорам у виконанні ними посадових обов'язків. Посадовці державної контрольно-ревізійної служби є представниками органів державної виконавчої влади. Законні вимоги ревізорів обов'язкові для виконання посадовцями об'єктів, що ревізуються. Ці особи при виконанні своїх службових обов'язків перебувають під захистом закону. Викладені функції державної контрольно-ревізійної служби в Україні, права і обов'язки посадовців цієї служби не розповсюджуються на контроль місцевих Рад народних депутатів (муніципальний контроль), аудиторський і відомчий контроль.
Читайте також:
|
||||||||
|