МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II Державна думаСклад депутатів від губерній України Від України було обрано 102 депутати: поміщиків — 24, інтелігентів — 26, селян — 42, робітників — 8, священиків — 1. Ліві партії бойкотували І Державну думу і не брали участі в її роботі. У Думі сформувалася «Українська думська громада»,яка об'єднувала 45 депутатів, друкованим органом був. «Український вісник». Голова громади — депутат із Чернігова Ілля Шраг. Українська громада вимагала: • автономії України; • українізації державного управління та освіти. Для надання думській громаді практичної допомоги зі Львова до Петербурга переїхав М. Грушевський, де налагодив видання журналу «Український вісник», на сторінках якого друкувалися виступи думських депутатів, різноманітні статті на політичні теми. Сам М. Грушевський опублікував у журналі 22 статті, в яких обґрунтовував національну програму думських депутатів. Велике значення мало оприлюднення з найвищої державної трибуни національних і соціальних вимог та інтересів українського народу. 8 липня 1906 р. ІДержавну думу розігнав царський уряд після 72 днів її існування. (вибори до неї було проведено в січні 1907 р.) Склад депутатів від губерній України: поміщиків — 16, інтелігентів — 17, селян — 6, робітників — 59, священиків — 4. Із України було 102 депутати, 47 з яких об'єдналися в «Українську думську громаду».Вони видавали часопис «Рідна справа» («Вісті з Думи»). Більшість депутатів становили представники лівих партій, які цього разу взяли участь у виборах. Депутати висували такі вимоги: • запровадити українську мову в систему освіти й державного управління; • утворити кафедри української мови та історії в університетах; • ввести українську мову в учительських семінаріях. З червня 1907 р. IIДержавну думу також було розігнано, проіснувала 103 дні.
Це — третьочервневий державний переворот, яким завершилася революція. Це був акт державного перевороту, бо цар порушив Маніфест 17 жовтня 1905 р, і статтю 86 «Основних державних законів» 1905 р., за яким жоден новий закон не може з'явитися без схвалення його Думою. Революція потерпіла поразку. Почалася політична реакція в країні. Новий виборчий закон обмежив права робітників, селян, національних меншин. Тому в IIIі IV Державних думах українських парламентських груп уже не було. Причини поразки революції 1. У революційному русі не було єдності демократичних опозиційних сил (робітничого класу, селян, національної інтелігенції). . 2. Неорганізованість демократичних сил, слабкість керівництва. . 3. Розкол у соціал-демократичному русі. Якщо більшовики вимагали рішучого повалення царизму, то меншовики наполягали на реформах в межах існуючого буржуазного ладу. 4. Армія загалом (окрім деяких підрозділів і кораблів) не підтримала революційні сили, а використовувалася для придушення руху. 5. Була закордонна матеріальна й фінансова допомога царизму. Читайте також:
|
||||||||
|