МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Державна влада й місцеве самоврядування
Таким чином, основними критеріями, які дозволяють відрізняти місцеве самоврядування від управління і місцевого управління є: 1. можливість самостійного існування територіального утворення (автономний бюджет, адміністративний контроль над підвідомчими йому територіями) - для проміжних територіальних структур, можливість і засоби рішення питань місцевого значення - для низових (основних територіальних структур); 2. наявність і реальне функціонування місцевих представницьких органів; 3. дотримання принципу невтручання центральної влади в рішення питань, що ставляться до ведення місцевого самоврядування; 4. відсутність безпосередньої (вертикальної) підпорядкованості місцевого органа влади вищестоящому; 5. реальна можливість участі всього населення відповідної території в процесах вироблення й прийняття рішень зі всіх основних питань місцевого значення; 6. виборність усього складу місцевих органів влади на широкій демократичній основі, регулярна змінюваність і звітність перед виборцями; 7. гарантії соціального захисту населення, що утворить місцеве співтовариство; 8. воля й відповідальність місцевих органів самоврядування в рамках своєї компетенції при наявних ресурсах. В країнах сучасного світу поняття “місцеве самоврядування” охоплює два види органів: місцевий представницький орган і місцевий виконавчий орган (рис. 1.1) Рис. 1.1. Види органів які охоплює поняття “місцеве самоврядування”
На нашу думку, місцеве самоврядування-це особливий інститут у системі суспільства, інститут, що має ознаки, властиві виключно структурам громадянського суспільства, так і ознаки, притаманні власне державі. Однак сучасні інтеграційні процеси в Європі і світі, створюють необхідність пошуку уніфікованих підходів до структури органів державної влади на місцях та органів місцевого самоврядування, до перспектив їх розвитку в різних країнах. Читайте також:
|
||||||||||||
|