Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах)(ч.3 ст.5 БК України).

Регіональні фонди – місцеві бюджети, місцевий кредит запозичення відділення централізованих цільових позабюджетних фондів

 

2.1. Місцеві бюджети;

- місцеві бюджети – це бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування(ч. 2 ст. 5 БК України);

 

2.2. Місцевий кредит (місцеві запозичення, позики)

 

-місцеві внутрішні запозичення Виключно Верховна Рада Автономної Республіки Крим та міські ради мають право здійснювати внутрішні запозичення (за винятком випадків, передбачених статтею 73 цього Кодексу).

- місцеві зовнішні запозичення:

Зовнішні запозичення можуть здійснювати лише міські ради міст з чисельністю населення понад 500 тисяч мешканців за офіційними даними державної статистики на час ухвалення рішення про здійснення запозичень (ч.2 ст. 6 БКУ).

 

- При цьому місцеві зовнішні запозичення шляхом отримання кредитів (позик) від міжнародних фінансових організацій можуть здійснювати всі міські ради.

 

- Місцеві запозичення можуть бути здійснені лише до бюджету розвитку (ст.74 БКУ).

 

-Порядок здійснення місцевих запозичень встановлюється Кабінетом Міністрів України відповідно до умов, визначених БКУ (ст. 74 БКУ).

 

-Якщо у процесі погашення основної суми боргу та платежів по його обслуговуванню, обумовленої договором між кредитором та позичальником, має місце порушення графіка погашення з вини позичальника, відповіднарада не має права здійснювати нові запозичення протягом 5 наступних років (ч.7 ст. 74 БКУ).

 

-місцеві позики. Державне казначейство України за погодженням з Міністерством фінансів України має право залучати на поворотній основі кошти єдиного казначейського рахунку для покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів, Пенсійного фонду України та для надання середньострокових позик місцевим бюджетам (ч.4 ст. 43 БКУ).

-Обсяги тимчасових касових розривів місцевих бюджетів, пов'язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в обов'язковому порядку покриваються Державним казначейством України в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

Заборона: Надання позичок з одного бюджету іншому забороняється (ч.2 ст.73 БКУ).

 

 

3. фінансові ресурси бюджетних установ (на праві оперативного управління)

 

бюджетна установа - орган, установа чи організація, визначена Конституцією України, а також установа чи організація, створена у встановленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рахунок коштів відповідно державного бюджету чи місцевих бюджетів. Бюджетні установи є неприбутковими;

 

- фінансові ресурси підприємств (державних, комунальних) (на праві господарського відання, належать до підсистеми приватних фінансів)

 

 

Джерелами формування майна суб'єктів господарювання, зокрема і державних підприємств, є:

 

- грошові та матеріальні внески засновників;

- доходи від реалізації продукції (робіт, послуг);

-доходи від цінних паперів;

-капітальні вкладення і дотації з бюджетів;

- надходження від продажу (здачі в оренду) майнових об'єктів (комплексів), що належать їм, придбання майна інших суб'єктів;

-кредити банків та інших кредиторів;

- безоплатні та благодійні внески, пожертвування організацій і громадян;

-інші джерела, не заборонені законом (ч.1 ст. 140 ГК України).

 


Читайте також:

  1. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  2. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  3. Адміністративно-правовий статус іноземців та осіб без громадянства.
  4. Адміністративно-правовий статус об'єднань громадян
  5. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  6. Аналіз виробничого травматизму у адміністративно-територіальних одиницях України за 2006-2009 роки
  7. Аналіз динаміки і структури валового нагромадження.
  8. Апеляційні скарги на ухвали місцевого господарського суду
  9. Атрибути громадянського суспільства
  10. Б. Громадсько-політичний рух 60-90 рр. ХІХ ст. інтелігенції Росії та України, в центрі уваги яких був народ, селянська община та соціальна революція.
  11. Безгромадянство.
  12. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян




Переглядів: 1317

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад фінансової системи України. | Децентралізовані запозичення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.