МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Склад фінансової системи України.Фінанси місцевого самоврядування. -Місцеві фінанси – це сукупність розподільно-перерозподільних відносин, що виникають у процесі формування і використання централізованих фондів грошових коштів АРК та територіальних громад, призначених для фінансового забезпечення виконання місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування покладених на них функцій. -Сфера децентралізованих місцевих фінансів являє собою сукупність економічних відносин, пов'язаних з формуванням, розподілом і використанням грошових фондів підприємств і організацій комунальної форми власності.
3. Суспільні фінанси - це сукупність розподільно-перерозподільних відносин, що виникають у процесі формування і використання централізованих суспільних фондів грошових коштів, призначених для фінансового забезпечення виконання державою покладених на неї функцій (Пенсійний фонд, Фонди обов’язкового страхування, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб в банках, тощо).
Підходи до розуміння публічної фінансової системи України:
1.Сукупність фінансових інститутів, що об'єднують визначені фінансові відносини по утворенню і використанню відповідних централізованих і децентралізованих фондів коштів являє собою фінансову систему України.Фінансова система— це сукупність окремих сфер фінансових відносин, які відбуваються між централізовані або децентралізованими фондами грошових коштів, мають відповідний апарат управління та правове забезпечення.
2. Вся фінансова система складається з централізованих і децентралізованих фондів.
3. Державні та місцеві фінанси – це грошові кошти, які використовуються з метою забезпечення державних функцій та функцій місцевого самоврядування.
4. Іноді фінансову систему розглядають як сукупність державних органів і установ, що здійснюють фінансову діяльність держави.
5. Фінансову систему тлумачать також як систему нормативно-правового регулювання.
1. Централізовані фонди - держава збирає кошти для виконання внутрішніх і зовнішніх функцій. Через цей фонд держава забезпечує утримання соц. сфери, соц. захисти населення, розвиток нар. господарства, галузі, що сприяють розвитку всієї економіки, виробничої і невиробничої сфер. Сюди входять: Державний бюджет України, цільові фонди.
1.1. Державний бюджет. Бюджет є основним централізованим фондом грошових коштів держави. Кошти бюджету знеособлені і забезпечують реалізацію його функцій. Бюджет – план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду (п.1 ст.2 БК України). Зведений бюджет є сукупністю показників бюджетів, що використовуються для аналізу і прогнозування економічного і соціального розвитку держави. Зведений бюджет України включає показники Державного бюджету України, зведеного бюджету Автономної Республіки Крим та зведених бюджетів областей та міст Києва і Севастополя (ст.6 БКУ).
Державний бюджет; це найбільший централізований фонд коштів, що перебуває у розпорядженні ВРУ та КМУ. - включає цільові бюджетні фонди (Стабілізаційний фонд, Резервний фонд, інші)
1.2. Фонди цільового призначення (позабюджетні) Специфіка спеціальних цільових фондів: -цільове призначення; -визначена законодавча самостійність; -відокремленість від державного бюджету; -управління ними здійснюється чітко визначеними органами державної влади; -чітко визначені джерела формування; -чітко визначені напрями використання коштів; -зумовлені конкретними потребами. Цільові фонди поділяються на дві групи: 1.2.1. постійні фонди, створення яких пов'язане з виділенням окремих функцій держави. Так, в реалізації соціальної функції особлива увага приділяється соціальному страхуванню. У зв'язку з цим окремо створюються спеціальні фонди для гарантованого забезпечення цих видатків. Кожен фонд має закріплені доходи, видатки і відповідну систему управління. В систему державних цільових фондів входить понад 30 фондів. Щодо більшості з них розроблено власний фінансовий процес, затверджується власний бюджет. В Україні на даний час створюються такі основні цільові фонди: -у сфері соціального страхування: 1.пенсійний фонд; 2.фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; 3.фонд соціального страхування на випадок безробіття 4.фонд соціального страхування від нещасних випадків; -у сфері гарантування вкладів: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, інші. 1.2.2. тимчасові: -фонд соціального захисту інвалідів; -фонд охорони навколишнього природного середовища. Заборона: Створення позабюджетних фондів органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та іншими бюджетними установами не допускається (ч.8 ст.13 БКУ). Виняток: регіональні фонди державних централізованих позабюджетних фондів створюватися можуть.
1.3. Державний кредит (державні запозичення).Функціонування державного кредиту веде до утворення державного боргу, як сукупності зобов’язань держави перед населенням, юридичними особами, іноземними державами та міжнародними організаціями.
-Право на здійснення державних внутрішніх та зовнішніх запозичень у межах, визначених законом про Державний бюджет України, належить державі в особі Міністра фінансів України або особі, яка виконує його обов'язки (далі - Міністр фінансів України), за дорученням Кабінету Міністрів України (ч.1 ст.16 БКУ). -Кабінет Міністрів України визначає умови здійснення державних запозичень, у тому числі вид, валюту, строк та відсоткову ставку державного запозичення
1.3.1. Зовнішні державні запозичення (державний кредит).(ст. 15,16 БК України): Кредити (позики), що залучаються державою від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій для реалізації інвестиційних програм (проектів),
1.3.2. Внутрішні державні запозичення (внутрішні запозичення, державна лотерея інше) 2. Децентралізовані фінанси: Читайте також:
|
||||||||
|