![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
||||||||||||||||||||||||||
IV. Розподіл нервової системиВ основі діяльності нервової системи лежить рефлекторний принцип. ІІІ. Принципи функціонування нервової системи Рефлекс – елементарний акт нервової діяльності організму на зміни, що відбуваються в навколишньому середовищі або в ньому самому. Це процес, який протікає в нервовій системі від моменту сприйняття подразнення рецептором до безпосередньої відповіді на нього. Шлях руху збудження під час здійснення рефлексу називається рефлекторною дугою. Елементи рефлекторної дуги: а) рецептор (нервове закінчення); б) аферентні (чутливі, доцентрові) провідні шляхи; в) чутливий (рецепторний) нейрон; г) руховий нейрон; д) еферентні (рухові) провідні шляхи; і) ефектор (робочий орган). Таким чином, у функціональному відношенні нервова система представлена рецепторами, аферентними і еферентними провідними шляхами, нервовими клітинами (центрами), де відбувається аналіз і синтез отриманої інформації та формування відповідної реакції. Види рефлекторної дуги: а) двонейронна (проста) – характерна для елементарних (стереотипних) вроджених рефлексів (безумовнорефлекторна → нижча нервова діяльність); б) три- і більш або полінейронна (багатонейронна) – між чутливими і руховими нейронами розміщуються вставні нейрони; характерна для складних умовних надбаних рефлексів, у реалізації яких бере участь кора головного мозку (умовнорефлекторна → вища нервова діяльність). У людини на основі вищої нервової діяльності виникла здатність абстрактної думки, що виражається за допомогою мови та письма (передача накопиченої інформації і досвіду). Це склало другу сигнальну систему. 2. Принцип зворотного зв’язку (принцип зворотної аферентації).Сформульовано Анохіним. Зворотна аферентація –це передача сигналів з робочого органу в центральну нервову систему про результати виконання наказу в кожен даний момент.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|