Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Архітектура комп'ютера

 

Як електронний автомат для переробки інформації, ЕОМ являє собою складний комплекс елементів, що мають загальне керування.

 
 

Загальна логічна структура машини показана на рисунку 2.

 

Рисунок 6.2 Структура комп’ютера

 

Така структура вважається класичною. Вона запропонована Нейманом і містить у собі основні риси сучасних ЕОМ.

Розглянемо призначення основних пристроїв і існуючі між ними зв'язки.

Арифметико-логічний пристрій (АЛУ) – призначений для перетворення інформації, що надходить із пам'яті. АЛУ сучасних ЕОМ можуть виконувати більш ста різноманітних дій (операцій).

Пристрій, що запам'ятовує, (ЗП) – забезпечує розподіл і збереження інформації, необхідної ЕОМ для обчислень, а також своєчасний запис і видачу цієї інформації.

Пристрій управління (ПУ) - керує порядком виконання операцій, координує роботу ЕОМ у цілому й організує взаємодію між окремими пристроями машини. Якщо для усіх частин машини шукати порівняння, то для цього підходить аналогія з диригентом, що керує ансамблем устроїв, що складають ЕОМ. А "партитурою" йому служить програма, попередньо записана до пам'яті. Взаємодія ПУ та АЛУ настільки складна , що ці два пристрої часто об'єднують в одну групу, що називають процесором. Пристрої вводу-виводу організують спілкування людини з машиною, що вводить в ЕОМ програму і дані необхідні для її реалізації, а також одержує в зручній для подальшої роботи формі результати.

Структура мікроЕОМ у мінімальній конфігурації представлена на рисунку 6.3.

 
 

Рисунок 6.3 Мінімальна конфігурація мікроЕОМ

Тут ЗП – пристрій, що запам'ятовує;

МП – мікропроцесор;

УВВ – устрій вводу-виводу;

ТГ – тактовий генератор.

МікроЕОМ за принципом роботи є дискретним пристроєм, і усі обчислювальні, логічні і службові процедури в ній організуються у вигляді послідовності тактів, частота яких задається ТГ.

Всі елементи, показані на схемі мікроЕОМ, як і МП, виготовляються у вигляді інтегральних мікросхем.

У розглянутому варіанті до мінімальної конфігурації мікроЕОМ через УВВ під'єднуються зовнішні блоки – відеотермінали, друкувальні пристрої, накопичувачі інформації то-що.

 




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стадії та етапи створення АСУТП | Основні мікро- і міни ЕОМ в АСУТП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.