МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Предметна область системного аналізуПлан Лекція №1 Тема:Мета та основні задачі дисципліни. Системність людської практики. 1. Предметна область системного аналізу. 2. Основні поняття та їх визначення. 3. Основи системного підходу. 4. Системний підхід до аналізу наукової діяльності.
Історія розвитку системних уявлень (М.-А.Ампер, Б.Трентовський, А.А.Богданов, Н.Вінер, Л. фон Берталанфі). НТР привела до виникнення таких понять, як великі і складні системи, що володіють специфічними для них проблемами. Необхідність рішення цих проблем викликала множину прийомів, методів, підходів, що постійно на накопичувались, розвивались, узагальнювалися, утворюючи певну технологію подолання кількісних і якісних складностей. В різних сферах практичної діяльності виникали такі ситуації, а відповідні технології разом з їх теоретичними основами одержували різні назви: в інженерній діяльності – „методи проектування”, „методи інженерної творчості”, „системотехніка”, у воєнних економічних питаннях – „дослідження операцій”, в адміністративному й політичному управлінні – „системний підхід”, „політологія”, в прикладних наукових дослідженнях – „імітаційне моделювання”, „методологія експерименту”. На початку 80-х років уже стало очевидним, що всі ці теоретичні й прикладні дисципліни утворюють єдиний потік – „системний рух”. Таким чином, системність стала не тільки теоретичною категорією, але й свідомим аспектом практичної діяльності. В зв‘язку з тим, що великі й складні системи по необхідності стали предметом вивчення управління й проектування, виникла необхідність узагальнення методів дослідження систем та методів дії на них. Повинна була виникнути деяка прикладна наука, що є „мостом” між абстрактними теоріями системності та живою системною практикою. Вона виникла в різні періоди і підрізними назвами, але в останній час одержала назву „системний аналіз”. Хоча системний аналіз знаходиться в розвитку сьогодні він виступає як самостійна дисципліна, що має свій об‘єкт діяльності, яка накопичила достатньо могутній арсенал і володіє значним практичним досвідом. Особливості сучасного системного аналізу витікають із самої природи складних систем. Системний аналіз, маючи за мету ліквідацію проблеми, використовує можливості різноманітних наук та практичних сфер діяльності. являючись прикладною діалектикою, системний аналіз придає великого значення методологічним аспектам будь-якого системного дослідження. З іншої сторони прикладна направленість системного аналізу приводить до використання всіх сучасних засобів наукових досліджень – математи На початку 80-х років уже стало очевидним, що всі ці теоретичні й прикладні дисципліни утворюють єдиний потік – „системний рух”. Читайте також:
|
||||||||
|