МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
АПВ з уловлюванням синхронізмуПристрої АПВ з уловлюванням синхронізму (АПВУС) відрізняються від пристроїв АПВОС більш вдосконаленим елементом контролю (уловлюванням) синхронізму, подібному автоматичному синхронізатору [1,5], що дозволяє здійснювати АПВ з обмеженим кутом включення при сковзаннях, набагато більших сковзань, які дозволяють пристрої АПВОС. Вимикачі лінії включаються почергово, як при АПВОС. На противагу НАПВ і ШАПВ, допустимих лише за визначених умов, АПВУС може бути використано в будь-яких випадках. Пристрої АПВУС використовують напругу биття і принцип синхронізації з постійним кутом випередження чи таким, що дискретно змінюється в функції сковзань [16,17]. В експлуатації найбільш поширені пристрої АПВУС, що діють за принципом синхронізатора з постійним кутом випередження [1]. На рис.2.11 приведена схема АПВУС, що працює за принципом синхронізатора з постійним кутом випередження і комплектом РПВ-58, але з використанням двох реле контролю синхронізму KSS.1 і KSS.2 і ключем управління з фіксацією положень.
Рис. 2.11. Схема пристрою АПВУС, що використовує принцип синхронізації з постійним кутом випередження.
Команда на включення подається з кутом випередження dвип=const (при кутові повернення dпов.2 реле KSS.2). Сковзання контролюється на протязі кута контролю dк=dпов.1 – dпов.2 , (2.26) де dпов.1 – кут повернення реле KSS1. Включення дозволяється, коли реле часу КТ1 встигне спрацювати раніше повернення реле KSS.2, тобто коли (2.27) де tK-уставка реле КТ1, незалежна від часу відключення протилежного кінця лінії. Максимальний допустимий кут включення dmax.д. визначається так, як і при ШАПВ. Відповідно до цього кута максимально допустима кутова частота сковзання визначається за виразом (2.28) де -час включення вимикача. Дійсне максимальне значення dвкл і ws залежить від вибору значень dпов.1, dпов.2 і tk, оскільки максимальне значення Нерівність напруг лінії і шин і непостійність ws вносять похибки в наведені розрахункові співвідношення. Найменші похибки від практично можливих нерівностей мають місце при виборі уставок реле KSS1 і KSS2 в межах від 60 до 30° [17], тобто при їх вимушеному виборі. А це обмежує можливості АПВУС по значенню ws.max.д . При вказаних кутах мінімально можлива уставка реле КТ1 tk=0,1с, а максимально допустима частота сковзання fs.max.д=0,835 Гц [5]. Більш перспективне удосконалення пристрою АПВУС шляхом використання синхронізатора з постійним часом випередження типів АСТ-4, та СА-1, які забезпечують кут випередження до 120°, враховуючи прискорення as і нечутливих до значних нерівностей напруг. В схемі рис.2.11 накладка SX на кінці лінії, яка включається з уловлюванням синхронізму, знімається, а на кінці, що включається першим з контролем відсутності напруги, встановлюється в положення 0-1. Уставка реле часу КТ2 відстроюється від часу відключення протилежного кінця лінії. За своїм принципом синхронізатор не діє при відсутності сковзання, що зумовлює використання АПВУС на одиночних лініях. Якщо можливий режим з наявністю обхідних зв’язків, то установкою накладки SX в положення 0-2 схема АПВУС доповнюється схемою АПВОС.
|
||||||||
|