Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Figure 2 - Continuous signal and its samples

 

Mentioned above blocks form individual channel signals by TDM method at the transmission and their demultiplexing at the receiving – it is individual part of analogue-digital equipment (ADE). Blocks considered below – it is a group part of the ADE.

The TDM is a simple method, however PAM signal has a low noise stability to noises and distortions. Linear distortions (the nonlinearity of amplitude-frequency and phase-frequency characteristics) lead to a long transient process and intersymbol interference (ISI) in result.

 

 
 
 

 

 



Читайте також:

  1. Development of the Continuous Aspect
  2. Figure 2.4 – PCM and difference coding
  3. Hypersignal
  4. Past Continuous
  5. Past Perfect Continuous
  6. SIGNALING PROCESSORS
  7. This figure of identity consists in expressive comparison of two objects which have something in common.




Переглядів: 784

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.