МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ім. М.І.ПироговаІV. Зміст навчання. ІІІ. Забезпечення вихідного рівня знань-умінь. І. Актуальність теми Тема: Курація хірургічних хворих. Розбір, захист написаних історій хвороби. Практичні заняття №№ 34, 35, 36. Загальна хірургія Змістовний модуль №8 Модуль №2 Знання правил курації хірургічних хворих має велике практичне та юридичне значення у послідовному, правильному, грамотному викладенні даних обстеження хворих в історії хвороби, формуванні діагнозу, визначення плану обстеження, лікування, проведення динамічного нагляду, виписки хворого з стаціонару, надання адекватних рекомендацій на період реабілітації.
ІІ. Ціль заняття: 1. Вивчити схему історії хвороби (α=ІІ). 2. Навчити студентів правильно демонструвати послідовність основних методів суб’єктивного та об’єктивного обстеження хірургічних хворих (α=ІІ). 3. Трактувати основні суб’єктивні та об’єктивні симптоми, результати лабораторних , інструментальних методів дослідження (α=ІІІ). 4. Навчити формулювати діагноз згідно його градації: основний, ускладнення основного, супутній (α=ІІІ). 5. Навчити складати план обстеження (α=ІІІ). 6. Навчити складати план лікування (α=ІІІ). 7. Продемонструвати вміння оформляти історію хвороби за результатами обстеження хворих (α=ІІІ).
Література: Основна: 1. Методичні розробки для аудиторної та самостійної роботи студентів. 2. Линденбаум И.С. Методика обследования хирургических больных. – 1957.
Додаткова: 1. Грандо А.А., Грандо С.А. Врачебная этика и деонтология. – К.: Здоров'я, 1994.
Історія хвороби для студентів по програмі загальної хірургії являється навчальним засобом для закріплення практичних навиків по обстеженню хірургічного хворого і належного оформлення медичної документації. Історія хвороби оформляється згідно схеми, яка затверджена загальними кафедральними зборами. Після ознайомлення зі схемою історії хвороби за студентами закріплюються хворі базових хірургічних відділень. Викладач представляє хворого студенту, пояснює пацієнту необхідність такого спілкування з майбутнім спеціалістом, створює оптимальні умови для проведення курації, під власним контролем проводить ознайомлення студента з необхідними підрозділами лікарняної історії хвороби. Студенти самостійно проводять збір суб’єктивних, об’єктивних даних обстеження, формують попередній діагноз, призначають план додаткових методів обстеження, з лікарняної історії хвороби переносять в свої схеми результати лабораторних, інструментальних досліджень, консультативні заключення суміжних спеціалістів, передопераційний епікриз, протокол операції. Після чого змістовно обґрунтовують клінічний діагноз і призначають план лікування хворого. Важливим являється написання щоденників – саме проведення безпосередньої курації хворих позаучбовий час. При оформленні щоденників звертається увага на корекцію лікування відповідно дням нагляду за хворими і написанню рецептів лікарських препаратів по загально прийнятим правилам. В кінці історії студент оформляє заключний епікриз, температурний листок, рекомендації на момент закінчення курації. В процесі курації викладач контролює виконання студентами правил деонтології, зберігання лікарської таємниці, по можливості допомагає їм ознайомитись на перев’язках у оперованих хворих із станом та динамікою післяопераційної рани (локальним статусом захворювання), відповідає на питання, які виникають у студентів в процесі курації. В призначений термін студенти здають оформлені начисто історії хвороби для перевірки.
V. Орієнтовна основа дії (схема історії хвороби).
Міністерство охорони здоров’я України Вінницький НАЦІОНАЛЬНИЙ медичний університет
|
||||||||
|