МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Ку рація хірургічних хворих. Розбір, захист написаних історій хвороби.Практичні заняття №№ 34, 35, 36. Загальна хірургія Змістовний модуль №8 Модуль №2 Технологічна карта занять VIІ. Методика проведення заняття та організаційна структура заняття Розподіл балів, що можуть отримати студенти: При засвоєнні тем №№ 34, 35, 36, змістовного модуля №4 за навчальну діяльність студенту виставляється оцінка за 4-х бальною (традиційною) шкалою, яка потім конвертується у бали наступним чином:
Методичні вказівки до роботи студентів на практичних заняттях Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення до практичних занять №№ 34, 35, 36: 1. Структура схеми історії хвороби. 2. Схема та методи суб’єктивного обстеження. 3. Схема та методи об’єктивного обстеження. 4. Постановка попереднього діагнозу. 5. Призначення додаткового обстеження. 6. Аналіз лабораторних, інструментальних методів дослідження. 7. Симптоматика захворювання хворого, якого курирують. 8. Призначення лікування (рецептура препаратів). 9. Проведення динамічного нагляду за хворими. 10. Оформлення медичної документації. 11. Рекомендації хворим по закінченню курації.
Література: Основна: 5. Методичні розробки для аудиторної та самостійної роботи студентів. 6. Линденбаум И.С. Методика обследования хирургических больных. – 1957.
Додаткова:
Розподіл балів, що можуть отримати студенти: При засвоєнні тем №№ 34, 35, 36, змістовного модуля №4 за навчальну діяльність студенту виставляється оцінка за 4-х бальною (традиційною) шкалою, яка потім конвертується у бали наступним чином:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|