Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Ку рація хірургічних хворих. Розбір, захист написаних історій хвороби.

Практичні заняття №№ 34, 35, 36.

Загальна хірургія

Змістовний модуль №8

Модуль №2

Технологічна карта занять

VIІ. Методика проведення заняття та організаційна структура заняття

Розподіл балів, що можуть отримати студенти:

При засвоєнні тем №№ 34, 35, 36, змістовного модуля №4 за навчальну діяльність студенту виставляється оцінка за 4-х бальною (традиційною) шкалою, яка потім конвертується у бали наступним чином:

 

Оцінка Бали
"5" відмінно 6 балів
"4" добре 4 бала
"3" задовільно 2 бали
"2" незадовільно 0 балів

 

№ п/п     Основні етапи заняття, їх функції та зміст Рівень засво-єння Методи контролю і навчання Матеріали методичного забезпечення Розподіл часу (хв.)
  1. 2.   3.   4. Підготовчий етап Організаційні заходи Постановка навчальних цілей та мотивація     Ознайомлення студентів із схемою історії хвороби Розподіл хворих серед студентів     І   І     Схеми історії хвороби       П.1 "Актуальність теми" П. 2 "Навчальні цілі" Схеми історії хвороби Лікарняні історії хвороби      
  5. Основний етап 1. Проведення субєктив-ного обстеження. 2. Проведення об’єктив-ного обстеження хворих. 3. Робота з медичною документацією. 4. Зведення отриманих даних у схему історії хвороби. 5. Формування діагнозу, плану обстеження, лікування та динамічного спостереження за хірургічними хворими. 6. Оформлення історій хвороби.   ІІ   ІІ   ІІ   ІІ     ІІІ     ІІІ   Професійний тренінг у вирішенні нетипових задач. Практичний тренінг під контролем викладача   Схеми історії хвороби. Лікарняні історії хвороби. Методичні вказівки по обстеженню хірургічних хворих    
  6.     7.   8. Заключний етап Контроль та корекція рівня професійних вмінь та навичок. Підведення підсумків заняття. Домашня завдання   ІІІ Розбір та захист написаних історій хвороб з індивідуальним контролем навиків Написані історії хвороби   "Короткі" методичні вказівки до роботи на практичному занятті  

 

 

Методичні вказівки до роботи студентів на практичних заняттях

Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення до практичних занять №№ 34, 35, 36:

1. Структура схеми історії хвороби.

2. Схема та методи суб’єктивного обстеження.

3. Схема та методи об’єктивного обстеження.

4. Постановка попереднього діагнозу.

5. Призначення додаткового обстеження.

6. Аналіз лабораторних, інструментальних методів дослідження.

7. Симптоматика захворювання хворого, якого курирують.

8. Призначення лікування (рецептура препаратів).

9. Проведення динамічного нагляду за хворими.

10. Оформлення медичної документації.

11. Рекомендації хворим по закінченню курації.

 

 

Література:

Основна:

5. Методичні розробки для аудиторної та самостійної роботи студентів.

6. Линденбаум И.С. Методика обследования хирургических больных. – 1957.

  1. Хеглин Юрг Хирургическое обследование / Перевод с немецкого Г.В.Говорунова.– Москва, "Медицина". – 1980. – 412 с.
  2. Методика обстеження хірургічних хворих. Навчальний посібник / Тернопільська державна медична академія. – Тернопіль, "Укрмедкнига". – 2000.- 168 с.

 

Додаткова:

    1. Грандо А.А., Грандо С.А. Врачебная этика и деонтология. – К.: Здоров'я, 1994.

 

 

Розподіл балів, що можуть отримати студенти:

При засвоєнні тем №№ 34, 35, 36, змістовного модуля №4 за навчальну діяльність студенту виставляється оцінка за 4-х бальною (традиційною) шкалою, яка потім конвертується у бали наступним чином:

 

Оцінка Бали
"5" відмінно 6 балів
"4" добре 4 бала
"3" задовільно 2 бали
"2" незадовільно 0 балів

 


Читайте також:

  1. III. Захист інтересів клієнта
  2. VII. Професійна кооперація
  3. Аберація астрономічна
  4. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  5. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  6. Агропромислова інтеграція. Агропромисловий комплекс (АПК).
  7. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  8. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності
  9. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  10. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  11. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  12. Адміністрація Президента України




Переглядів: 804

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ім. М.І.Пирогова | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.