МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. Етюд-імітація «Прогулянка в осінній ліс».IV. Робота на лексико-граматичному рівні. 9. Лог.: А зараз попрацюємо над реченнями. (СЛАЙД 12). Учні по черзі читають фрази. Правильність прочитаного звіряють з малюнком. 10. Лог.: А тепер робота для тих, хто вміє читати. Уважно подивіться на екран та чітко прочитайте речення, яке вам сподобалось (СЛАЙД 13) Учні вибирають речення за своїми силами і самостійно читають їх (три-чотири учні). 11. Лог.: Бачу, що вже втомились. Треба відпочити. Піднімаємось з місць, беремо в руки гілочки та йдемо в осінній ліс (СЛАЙД 14 з музичним супроводом під муз. Чайковського П.І. «Времена года «Ноябрь»). Лог.: Яке свіже повітря. Подихаємо на повні груди. Діти виконують дихальні вправи (вдих-видих через рота, вдих носом – видих через рота, вдих-видих носом, вільне дихання). Лог.: Налетів легкий вітерець. Діти піднімають руки з гілочками вгору та імітують звук вітру С-С-С-С-С-С; Сь-Сь-Сь-Сь-Сь-Сь. Лог.: Тягнемось ручками з гілочками до сонечка та привітаємо його. Учні разом промовляють привітання та виконують наклони на кожне привітання. Уч.: Добрий день, сонечко! Добрий день,квіточки!. Добрий день, хмарки! Добрий день, пташечко! Добрий день, берізонько! Лог.: Вітер закружляв листочки у хороводі та й ми разом з ними. Діти кружляють навколо себе та плавно руками показують як падають листочки. Лог.: Вітерець затихає. Діти виконують спокійні вправи з промовлянням: Уч.: Вітер дує нам в лице, Загойдалось деревце, Вітерець все тихше-тихше, (діти присідають) Деревце все вище-вище. (діти тягнуться вгору) Лог.: Ось і закінчилась наша прогулянка і ми повертаємось до класу. Діти сідають за парти. VI. Самостійне мовлення. Складання оповідання за словами-символами (ейдетика). 12. Лог.: Ой, що це. Логопед бере конверт зі столу. Лог.: Поки нас не було хтось приніс листа. Давайте подивимось, що там. Логопед дістає листа з конверта та показує дітям. Лог.: Щось незрозуміле. Давайте подивимось разом. Логопед виводить листа на екран. Там 6 малюнків-символів (СЛАЙД 15). Лог.: Нічого не розумію! Допоможіть мені. Що це значить? Логопед по черзі показує на кожний символ. Учні називають слова-відповіді (осінь, сонечко, дощ, дерева, пташки, сніжинки). Лог.: Давайте з кожним словом складемо речення. 1 уч.: Стоїть пізня осінь. 2 уч.: Сонце світить та не гріє. 3 уч.: Йдуть холодні дощі. 4 уч.: Всі листочки попадали. Дерева стоять голі. 5 уч.: Пташки відлетіли в теплі краї. 6 уч.: Скоро настане зима - або – Скоро піде сніг. Після кожного речення на екрані з’являються кольорові малюнки. Лог.: Ми з вами склали речення. Якщо ці речення зібрати разом, що буде? Уч.: Оповідання. Лог.: Про що оповідання? Уч.: Про осінь. Лог.: Хто нам зможе розповісти це оповідання за малюнками? Хто буде письменником? 1 уч.: Осінь. Стоїть пізня осінь. Сонце світить та не гріє. Йдуть холодні дощі. Всі листочки попадали. Дерева стоять голі. Пташки відлетіли в теплі краї. Скоро настане зима. Можна спитати ще 2-3 учнів. Лог.: Нажаль не всі встигли розказати оповідання. Цю роботу ми продовжимо на наступних заняттях. А на сьогодні наше заняття закінчується (СЛАЙД 16). Лог.: Ви всі добре працювали, слідкували за звуком. Тепер завжди його чітко вимовляйте. А як оцінив вашу роботу комп’ютер? (СЛАЙД 17). Лог.: Встали. Попрощалися з нашими гостями. Що ми їм побажаємо? 1 уч.: Бажаємо успіхів. 2уч.: Бажаємо радості. 3 уч. Бажаємо сонячних днів. Учні виходять з кабінету.
|
||||||||
|