Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Етюд-імітація «Прогулянка в осінній ліс».

IV. Робота на лексико-граматичному рівні.

9. Лог.: А зараз попрацюємо над реченнями. (СЛАЙД 12).

Учні по черзі читають фрази. Правильність прочитаного звіряють з малюнком.

10. Лог.: А тепер робота для тих, хто вміє читати. Уважно подивіться на екран та чітко прочитайте речення, яке вам сподобалось (СЛАЙД 13)

Учні вибирають речення за своїми силами і самостійно читають їх (три-чотири учні).

11. Лог.: Бачу, що вже втомились. Треба відпочити. Піднімаємось з місць, беремо в руки гілочки та йдемо в осінній ліс (СЛАЙД 14 з музичним супроводом під муз. Чайковського П.І. «Времена года «Ноябрь»).

Лог.: Яке свіже повітря. Подихаємо на повні груди.

Діти виконують дихальні вправи (вдих-видих через рота, вдих носом – видих через рота, вдих-видих носом, вільне дихання).

Лог.: Налетів легкий вітерець.

Діти піднімають руки з гілочками вгору та імітують звук вітру С-С-С-С-С-С; Сь-Сь-Сь-Сь-Сь-Сь.

Лог.: Тягнемось ручками з гілочками до сонечка та привітаємо його.

Учні разом промовляють привітання та виконують наклони на кожне привітання.

Уч.: Добрий день, сонечко!

Добрий день,квіточки!.

Добрий день, хмарки!

Добрий день, пташечко!

Добрий день, берізонько!

Лог.: Вітер закружляв листочки у хороводі та й ми разом з ними.

Діти кружляють навколо себе та плавно руками показують як падають листочки.

Лог.: Вітерець затихає.

Діти виконують спокійні вправи з промовлянням:

Уч.: Вітер дує нам в лице,

Загойдалось деревце,

Вітерець все тихше-тихше, (діти присідають)

Деревце все вище-вище. (діти тягнуться вгору)

Лог.: Ось і закінчилась наша прогулянка і ми повертаємось до класу.

Діти сідають за парти.

VI. Самостійне мовлення.

Складання оповідання за словами-символами (ейдетика).

12. Лог.: Ой, що це.

Логопед бере конверт зі столу.

Лог.: Поки нас не було хтось приніс листа. Давайте подивимось, що там.

Логопед дістає листа з конверта та показує дітям.

Лог.: Щось незрозуміле. Давайте подивимось разом.

Логопед виводить листа на екран. Там 6 малюнків-символів (СЛАЙД 15).

Лог.: Нічого не розумію! Допоможіть мені. Що це значить?

Логопед по черзі показує на кожний символ. Учні називають слова-відповіді (осінь, сонечко, дощ, дерева, пташки, сніжинки).

Лог.: Давайте з кожним словом складемо речення.

1 уч.: Стоїть пізня осінь.

2 уч.: Сонце світить та не гріє.

3 уч.: Йдуть холодні дощі.

4 уч.: Всі листочки попадали. Дерева стоять голі.

5 уч.: Пташки відлетіли в теплі краї.

6 уч.: Скоро настане зима - або – Скоро піде сніг.

Після кожного речення на екрані з’являються кольорові малюнки.

Лог.: Ми з вами склали речення. Якщо ці речення зібрати разом, що буде?

Уч.: Оповідання.

Лог.: Про що оповідання?

Уч.: Про осінь.

Лог.: Хто нам зможе розповісти це оповідання за малюнками? Хто буде письменником?

1 уч.: Осінь.

Стоїть пізня осінь. Сонце світить та не гріє. Йдуть холодні дощі. Всі листочки попадали. Дерева стоять голі. Пташки відлетіли в теплі краї. Скоро настане зима.

Можна спитати ще 2-3 учнів.

Лог.: Нажаль не всі встигли розказати оповідання. Цю роботу ми продовжимо на наступних заняттях. А на сьогодні наше заняття закінчується (СЛАЙД 16).

Лог.: Ви всі добре працювали, слідкували за звуком. Тепер завжди його чітко вимовляйте. А як оцінив вашу роботу комп’ютер? (СЛАЙД 17).

Лог.: Встали. Попрощалися з нашими гостями. Що ми їм побажаємо?

1 уч.: Бажаємо успіхів.

2уч.: Бажаємо радості.

3 уч. Бажаємо сонячних днів.

Учні виходять з кабінету.




Переглядів: 820

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Актуалізація набутих знань | П Л А Н

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.