МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. Етюд-імітація «Прогулянка в осінній ліс».IV. Робота на лексико-граматичному рівні. 9. Лог.: А зараз попрацюємо над реченнями. (СЛАЙД 12). Учні по черзі читають фрази. Правильність прочитаного звіряють з малюнком. 10. Лог.: А тепер робота для тих, хто вміє читати. Уважно подивіться на екран та чітко прочитайте речення, яке вам сподобалось (СЛАЙД 13) Учні вибирають речення за своїми силами і самостійно читають їх (три-чотири учні). 11. Лог.: Бачу, що вже втомились. Треба відпочити. Піднімаємось з місць, беремо в руки гілочки та йдемо в осінній ліс (СЛАЙД 14 з музичним супроводом під муз. Чайковського П.І. «Времена года «Ноябрь»). Лог.: Яке свіже повітря. Подихаємо на повні груди. Діти виконують дихальні вправи (вдих-видих через рота, вдих носом – видих через рота, вдих-видих носом, вільне дихання). Лог.: Налетів легкий вітерець. Діти піднімають руки з гілочками вгору та імітують звук вітру С-С-С-С-С-С; Сь-Сь-Сь-Сь-Сь-Сь. Лог.: Тягнемось ручками з гілочками до сонечка та привітаємо його. Учні разом промовляють привітання та виконують наклони на кожне привітання. Уч.: Добрий день, сонечко! Добрий день,квіточки!. Добрий день, хмарки! Добрий день, пташечко! Добрий день, берізонько! Лог.: Вітер закружляв листочки у хороводі та й ми разом з ними. Діти кружляють навколо себе та плавно руками показують як падають листочки. Лог.: Вітерець затихає. Діти виконують спокійні вправи з промовлянням: Уч.: Вітер дує нам в лице, Загойдалось деревце, Вітерець все тихше-тихше, (діти присідають) Деревце все вище-вище. (діти тягнуться вгору) Лог.: Ось і закінчилась наша прогулянка і ми повертаємось до класу. Діти сідають за парти. VI. Самостійне мовлення. Складання оповідання за словами-символами (ейдетика). 12. Лог.: Ой, що це. Логопед бере конверт зі столу. Лог.: Поки нас не було хтось приніс листа. Давайте подивимось, що там. Логопед дістає листа з конверта та показує дітям. Лог.: Щось незрозуміле. Давайте подивимось разом. Логопед виводить листа на екран. Там 6 малюнків-символів (СЛАЙД 15). Лог.: Нічого не розумію! Допоможіть мені. Що це значить? Логопед по черзі показує на кожний символ. Учні називають слова-відповіді (осінь, сонечко, дощ, дерева, пташки, сніжинки). Лог.: Давайте з кожним словом складемо речення. 1 уч.: Стоїть пізня осінь. 2 уч.: Сонце світить та не гріє. 3 уч.: Йдуть холодні дощі. 4 уч.: Всі листочки попадали. Дерева стоять голі. 5 уч.: Пташки відлетіли в теплі краї. 6 уч.: Скоро настане зима - або – Скоро піде сніг. Після кожного речення на екрані з’являються кольорові малюнки. Лог.: Ми з вами склали речення. Якщо ці речення зібрати разом, що буде? Уч.: Оповідання. Лог.: Про що оповідання? Уч.: Про осінь. Лог.: Хто нам зможе розповісти це оповідання за малюнками? Хто буде письменником? 1 уч.: Осінь. Стоїть пізня осінь. Сонце світить та не гріє. Йдуть холодні дощі. Всі листочки попадали. Дерева стоять голі. Пташки відлетіли в теплі краї. Скоро настане зима. Можна спитати ще 2-3 учнів. Лог.: Нажаль не всі встигли розказати оповідання. Цю роботу ми продовжимо на наступних заняттях. А на сьогодні наше заняття закінчується (СЛАЙД 16). Лог.: Ви всі добре працювали, слідкували за звуком. Тепер завжди його чітко вимовляйте. А як оцінив вашу роботу комп’ютер? (СЛАЙД 17). Лог.: Встали. Попрощалися з нашими гостями. Що ми їм побажаємо? 1 уч.: Бажаємо успіхів. 2уч.: Бажаємо радості. 3 уч. Бажаємо сонячних днів. Учні виходять з кабінету.
|
||||||||
|